Ervaringen met Minimonkey babysling

Hoi,

Heeft iemand ervaring met de minimonkey babysling?
Ik zag hem op internet en leek mij wel een handig ding.
Dus goede en slechte ervaringen, ik hoor ze graag.

Groetjes,
Linda
 
Hallo,
ik heb sinds een paar dagen de MiniMonkey van mijn nicht te leen voor mijn zoontje van 14 mnd (9.6 kilo) en dat bevalt prima!
Mijn nicht heeft zelf een zoontje van 3 maanden en vindt de MiniMonkey niet zo handig. Vooral het in en uit halen gaat moeilijk.

Twee verschillende meningen dus bij twee verschillende leeftijden.
 
Hoi Linda,
ik heb ook een minimonkey aangeschaft via internet, leek mij ook heel leuk voor mn baby.  
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd haar erin te leggen maar ze vindt het niks, gaat meteen huilen, terwijl ze helemaal geen huilbaby is. Mijn dochter is nu 13 weken oud. Misschien is ze nog te jong dus blijf ik het proberen,
groetjes van Sonja
 
Hoi Linda

Wij hebben de minimonkey gekocht toen ons dochtertje 4 weken was en alleen maar bij mij wilde zijn.Op deze manier had ik toch mijn handen vrij.
Ideaal voor ons allebei.Ik kon nog wat doen en zij sliep lekker.

Ondertussen is mijn dochtertje bijna 4 maanden en gebruiken we hem nog steeds als ze niet helemaal in haar hum is.

Ik geef toe vooral in het begin is het een gehannes om de kleine erin te krijgen,maar dat gaat steeds makkelijker.Bij mij gaat het zonder hulp beter dan met een paar "hulpvaardige"handen.

Ik ben benieuwd wanneer wij hem in de volgende stap kunnen gaan gebruiken(zittend dus).Nu doen we het lekker nog op de baby-manier.

Succes met je keuze!   Jes


Ps:eek:ok is het tillen lang niet zo zwaar als zonder iets of met een buikdrager.
 
Terug
Bovenaan