ervaringen met nappy wrapper

Hoi,

Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met de nappy wrapper. Kan er namelijk goedkoop aankomen en vraag me af of het echt zo ideaal is als ze in de baby speciaalzaken doen voorkomen. wat vinden jullie aanschaffen of het geld liever aan iets anders besteden.

liefs ctje
33 wk+4dg
 
Hoi,

Ik zat er zelf ook over te denken om zo'n ding aan te schaffen, maar dit werd me afgeraden door een vriendin en door mijn schoonzusje. Zij hadden allebei zo'n ding, maar die vullingen (met zakjes) zijn behoorlijk prijzig. Bij de Etos kun je ook luierzakjes kopen waarin je de luiers geurdicht verpakt en dan kun je ze gewoon in een normale afvalbak/luieremmer gooien. Veel goedkoper en wel zo makkelijk.


groetjes,
Simone
 
Wij gebruiken gewoon een (diepvries)zakje en een sealer (sluit luchtdicht af, bij Blokker voor 6 euro) en het zakje kan zo de afvalemmer in. Is een stuk goedkoper dan een nappywrapper en net zo makkelijk, vinden wij.
Succes, groetjes, Claudia. (28+5 w zwanger van ons 2e kindje)
 
Wij hebben de Diaper Champer gekocht. Bij mijn eerste twee kids had ik
zo'n geval waar van die cassettes in moesten. Dat was best prijzig.



In de Diaper Champer kunnen gewone vuilniszakken,maar in de meeste
gemeentes kan je ook speciale zakken ophalen en gevuld weer inleveren.
Bij ons betaal je afval per kilo, en kunnen we op het kinderdagverblijf
de zakken inleveren, dat ding zou ons dan ook weer geld besparen.



Helaas ben ik met een kleine 18 weken bevallen van ons overleden kindje.

Nu hebben we dat ding hier ongebruikt staan. Maar we gaan er van uit   dat we ooit nog wel eens luieres er in gaan gooien.



Miep

 
Hoi,

ik werk op een kinderdagverblijf en wij hebben ook een luier systeem om lucht dicht te verpakken maar  ik vind dat je toch vaak de geur nog blijft ruiken. Zelf verpak ik liever in een afval of diepvries zakje. Als je de poepluiers in een klein afvalemmertje gooit blijven ze niet lang staan en is de geur ook snel weg.

Succes met t maken van een keuze

Anneke
15w+5d

p.s. de navullingen zijn inderdaad vaak erg prijzig
 
Hoi, wij hebben ook een nappy wrap. En bevalt ons prima! Er is een internetsite waar je de navullingen  iets goedkoper kunt bestellen.Navullingen zijn inderdaad wat prijzig maar ik vind het de moeite waard. Ik doe er ook nog een pedaalemmerzak bij in want hier kun je de pampers inleveren  . ik zou hem niet meer willen missen. Groetjes Suzanne    
 
hoi!
Wij hebben ook een nappy wrapper en het bevalt ons ontzettend goed. Ik ruik niets en de prijs valt heel erg mee. Ik dacht ook dat het duur zou zijn omdat de navullingen prijzig zijn, maar we doen 8 weken (!!) met één verpakking!! De Diaper Champ vond ik aanzienlijk minder: veel te groot en niet echt hygienisch omdat het een ander systeem is.
Groetjes, Stephanie mama van Lior 16-03-05
 
Hoi,
Wij hebben hem ook een poosje gebruikt. Maar we vonden het ook te duur. In het begin wil het wel, omdat ze dan kleine luiers hebben, maar die worden natuurlijk groter en voller, en dan passen er niet zoveel meer in. Ik gooi ze gewoon gelijk in de container.

Groetjes, Nelle
 
Terug
Bovenaan