ervaringen met oefenbroekjes(luiers)/up en go's?

Ben met Jelte bezig met zn zindelijkheid... nu loopt hij thuis veel zonder luier, maar op t dagverblijf en bij de opá's en oma's is dit niet erg praktisch.
Nu wil ik van die oefenbroekjes kopen, die luierbroekjes, maar wil graag weten of mensen ervaringen hiermee hebben.
Wat is een fijn/goed merk?
Deze zijn toch ook van vh kruitvat merk oid?

Gr. Saskia.

hoi

ik heb al een poosje voor Bram voor overdag luierbroekjes, omdat Bram heel erg dwars is met verschonen en met luierbroekjes kan hij gewoon blijven staan
ik heb meerdere luierbroekjes gehad, heb van pampers gehad, deze waren goed maar vindt ze prijzig, van de kruidvat zijn ook heel goed , nooit geen klagen over gehad en heb nu sind kort van de lidl geprobeert en deze zijn ook net zo goed als van de kruidvat, alleen van de lidl zitten iets mooier om de buik dan van de kruidvat, vindt dat je die van de lidl met het model van pampers kan vergelijken

liefs ilona

Wij gebruiken hier ook al een tijdje luierbroekjes omdat Maaike ook niet meer lang genoeg wil liggen om haar te verschonen. Wij hebben die van Pampers. Ik koop ze altijd in de aanbieding.

Groetjes
Inge

Hey Sas..
Lekker geshopt net nog?
Ik wilde er even uit....maar mijn neefje is ook bij ons vandaag..
Dus toch maar allemaal mee...ze zijn dan zo druk samen..
Heb zo'n leuke bodywarmer gekocht voor Lieve..en nog wel meer...uiteraard..haha

Ik had altijd die van Libero luierbroekjes..vond die het fijnste...
Hebben die ook in grote maten.

Fijne dag nog...
Gr Rina

Terug
Bovenaan