ervaringen met ovulatietesten van Action

<div id="post-10268078" class="bbp-reply-header" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin-bottom: 0px; overflow: hidden; padding: 20px 15px 0px; border: none; clear: both; background-color: #f7f8fa; position: relative; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%;"><div class="bbp-meta" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; position: relative;"><span class="bbp-admin-links" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; float: left; color: #dddddd; clear: left; width: 303px; margin-top: 5px; padding-top: 5px;">PORT | QUOTE</span></div></div><div class="even bbp-parent-forum-1000000 bbp-parent-topic-10261396 bbp-reply-position-73 user-id-10134499 post-10268078 reply type-reply status-publish hentry" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin-bottom: 0px; overflow: visible; padding: 10px 15px; background-color: #f7f8fa; height: auto; width: 333px; position: relative; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; -webkit-text-size-adjust: 100%;"><div class="bbp-reply-content" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0px; padding: 0px; clear: both;"><div id="ovn-bbp-quote-10268078" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; font-size: 17px;"><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">Hallo dames, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">heeft er iemand van jullie ervaring met de testen van de Action?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">vorige maand een miskraam gehad met 8 weken. Wij willen het weer gaan proberen. Nu is mijn vraag lopen de testen van de Action op een paar dagen voor de ovulatie? </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;">groetjes Vrouwke</p></div></div></div>
 
Hai Vrouwke,
 
Voor mij werken de ovulatietesten van de Action prima! Ik had een mooie oploop, heb zo even geen foto helaas.
Weet alleen niet of het verschilt per vrouw hoe duidelijk de oploop is.
Hopelijk heb je hier wat aan!
 
Hoi DaniLe, 
bedankt voor jou berichtje. Als ik het goed begrijp moeten de testen wel zichtbaar oplopen naar je ovulatie toe. Heb mijn oude cyclus aangehouden van voor mijn miskraam maar heb nog geen eissprong gevonden helaas. Ik test gewoon door en we zorgen dat we het een paar keer in de week gezellig hebben. Ik hoop zo om snel weer zwanger te zijn.
 
Groetjes Vrouwke 
 
hallo kan er iemand me uitleggen hoe de ovulatietesten van de action werken? 
ik heb vaker met de testen van de action getest maar helaas niet zwanger en een heel onduidelijk streepje. al moet k wel zeggen dat ik er net achter kwam dat ik symptomen van PCOS heb. 
ben nu weer met de testen begonnen nu 1 keer getest een weer een streepje maar niet heel duidelijk. is dit nu wel of geen LH piek?
groetjes kimberley
 
Ik heb de action testen bij mijn vorige zwangerschap gebruikt (helaas een miskraam) en had toen heel duidelijk een oplopende piek. Het kan bij elke vrouw anders zijn en sommige ovulatietesten werken bij de een minder goed dan bij de ander. Wellicht kan je nog een paar dagen door testen Kimberley om te zien of je een duidelijkere piek moment tegen komt of dat dit lichte streepje afneemt. Succes!
 
Ik had een hele duidelijke piek op 31 maart, de 2 dagen ervoor ook al echt 2 strepen, maar niet even donker als de controlestreep Maar toen dus echt een knaller waarbij de 2e lijn feller en dikker was dan de controlestreep. Ik vond ze wel fijn werken! Ga ze deze ronde weer gebruiken.
 
Terug
Bovenaan