ervaringen met parvobacterie tijden zwangerschap?

hoi meiden, ik heb vanmiddag controlle gehad en bij de 12 weken echo me laten checken op vijfde kinderziekte ivm het heerst op het dagverblijf van mijn jongste. en nu blijkt dus dat ik positief scoor dus recent een infectie heb gehad. hoe recent dat word nog nagekeken door nogmaals bloedprikken en ben direct doorverwezen naar de gyn (morgen al)voor een extra echo en controlle.het kan gevaar voor het kindje betekenen in de eerste 20 weken , ben nu 14,4.dus ben best geschrokken en hoop maar dat alles goed blijft gaan. heb wel al een en ander op internet nagezocht en dat stelt wel gerust maar toch.maak me wel zorgen.echo was met 12 weken gelukkig wel goed en hartje klopte goed vanmiddag. voel al beweging dus wel allemaal goede tekenen zei de vk.we wachten maar even af, morgen weet ik hopelijk iets meer
groetjes esther
 
Mijn zus heeft ook een infectie gehad tijdens haar zwangerschap. Ik snap dat je je zorgen maakt, ik wens je veel succes. Als je binnekort in de buurt van Utrecht bent, kan je als je wil langs de Dom. Hier vind je Margaretha, zij is de heilige van de zwangerschap. Het schijnt zo te zijn dat wanneer je hier bent geweest, je een gezond en mooi kindje op de wereld kan zetten. Ik heb zelf helemaal niets met geloof, maar ik ben hier toen wel met mijn zus naar toe gegaan en voor haar was het toch een bijzondere ervaring. Ik ga binnekort naar Utrecht en ga er dan ook even langs in de hoop dat ik een mooi en gezond kindje krijg. Op deze links is wat meer informatie te vinden, mocht je het wat vinden: http://www.facebook.com/vriendinnenvanmargaretha
 
bij mij dachten ze dat ik t had... hebt zelf niet gehad.. gelukkig.. kmoest heel vaak bloedprikken voor de waardes.. en begreep dat je dan vaker op controle moet.. meer echo's en bij gyn onder controle.. allemaal extra controles voor de kleine baby. begreep ik.
 
hoi meiden, ik heb vanmiddag de echo gehad en alles zag er gelukkig goed uit. krijg nu alleen nog de 20 weken echo ook bij de gyn ipv diagnostisch centrum en dan wordt alles weer goed gecontroleerd.als dan alles ook weer goed is hoefde ik me geen zorgen te maken zei ze.en alles zag er nu ook gunstig uit. dus ben wel enigzins opgelucht.nu hopen dat het goed blijft gaan
groetjes esther
 
Terug
Bovenaan