ervaringen met Pregnyl

Hallo allemaal,

Wij zijn inmiddels ruim anderhalf jaar bezig voor een tweede kindje.Van de eerste was ik in 3 maanden zwanger. We zijn in de medische molen beland en het lijkt er op dat de laatste fase van mijn cyclus te kort is. Daarom moet ik na de ei-sprong mezelf om de 3 dagen spuiten met Pregnyl, 4 keer. Op die manier wordt de laaste fase van mijn cyclus gerekt tot minimaal 12 dagen (bij mij gem 9 dagen).
Ik ben nu aan het spuiten en merk van alles aan mijn lichaam. Ik heb af en toe last van zere borsten, moet vaak plassen en heb geregeld en wat kramp-achtig gevoel in mijn onderbuik. Dit had ik ook allemaal toen ik zwanger was van onze dochter.  Ik vroeg me af hoe de ervaringen van anderen zijn. Herkent iemand dit? Ik ben bang dat  het van de Pregnyl komt en dat het er niet op wijst dat ik zwanger ben...

Mama van Marit

Hoi MamavanMarit,

Helaas moet ik je teleurstellen, ik denk inderdaad ook dat het van de Pregnyl komt. Wat overigens niet wil zeggen, dat je niet ook zwanger bent! Maar ik kreeg ook deze symptomen bij de eerste keer dat ik met Pregnyl spoot. Zere borsten, krampen in onderbuik, dat soort dingen. Ik spuit trouwens Pregnyl om mijn eisprong op te wekken en had dus deze symptomen op de dag dat de eisprong plaatsvond. Daarom wist ik dat het geen zwangerschapssymptomen konden zijn.
Maar nogmaals houd moed, het wil niet zeggen dat je niet zwanger bent, je kunt het alleen door de Pregnyl nu niet herkennen!

Veel succes ermee!

groetjes, Jo

Terug
Bovenaan