Ervaringen met pretecho

Ha meiden,
Wie van jullie heeft bij een eerdere zwangerschap al eens een pretecho laten maken? Ik moet om de week op controle bij de gynaecoloog i.v.m. bloeddruk en dan maakt hij telkens een echo maar dat gaat zo snel dat we nog niet echt hebben kunnen genieten. Nu lijkt het me leuk om zo'n pretecho te maken om op ons gemak van ons kind te genieten. En wie heeft al eens een 3D echo laten maken? Is dit echt de moeite waard? Al vast bedankt voor jullie ervaringen.
Groetjes, Kirs
(17 weken, 6 dagen)
 
Hoi
Mijn vriend en ik hebben een pretecho laten maken op de 9 maandenbeurs. Wij hebben het alleen bij het verkeerde bedrijf laten doen, de man kon er telkens niet mooi bij en liet daarom ook niet veel zien, en liet veel van hetzelfde zien. We stonden al best gauw buiten en hadden echt zoiets van 'is dit alles ?'. Ik heb van meerdere mensen die daar waren geweest gehoord dat het tegen viel.
Kijk eens op de baby.pagina.nl, daar staan een paar echobureau's die allemaal goed aangeschreven staan.
Veel succes !

 
Wij hebben een pretecho laten doen bij Babyview. Je kunt kiezen uit verschillende mogelijkheden en uiteraard daarbij behorende prijzen; wij hebben toen gekozen voor de eenvoudigste, nl. 20 min echo (geen 3d) en foto's.
Het was erg leuk, we konden de baby goed zien, men nam echt de tijd om alles uit te leggen en te laten zien en toen aan het eind bleek dat we niet konden zien of het een jongen of meisjes was, nam de mevrouw zelfs nog extra tijd.
Een week later mochten we nog een keer terug komen voor een gratis 10 minuten echo omdat we de eerste keer uiteindelijk het geslacht niet konden zien. Ook nu was het relaxed en kregen we weer foto's mee. In totaal 17 foto's, dat vonden we best veel!
Wij vonden dit een succes i.t.t. tot de andere echo's met 12 en 20 weken.

Succes!
Claudia
31+3
 
Hoi Kirsten,
Wij hebben een pretecho laten doen bij babyecho in Son.
Wij vonden het echt een geweldige ervaring. Ik ben best blij dat we het niet op een beurs hebben laten doen of zo, waar daar kun je nooit zoveel van verwachten als bij iemand thuis. Wij hebben alles gezien, eerst ging ze medisch alles af. Of het hartje goed was, of het kindje 2 niertjes heeft, geen waterhoofd etc. Toen gingen we voor de "pret". Ze vroeg ook of we wilden weten wat het wordt.
Ik was toen 21 weken zwanger, dan krijg je het kindje nog mooi in zn geheel erop. Ik heb vorige week nog een echo gehad, weer in Son. Helaas is de 3D echo niet gelukt, daar moet je kindje heel stil voor liggen en met zn armpjes niet voor zn gezicht etc.
Dat is dus onze ervaring.

Succes Tanja
 
Hallo,

Ook wij hebben bij Babyview een pretecho laten maken, met name omdat we het geslacht wilden weten (ik kreeg bijna geen echo's via m'n vk, dus daar kon ik het niet vragen). Wij hebben ook gekozen voor 20 min en foto's. Het was erg leuk, er wordt goed uitgelegd hoe het kind t.o.v. jou ligt en alles wordt goed bekeken (niet zozer of er iets mis is, maar gewoon in de trant van dit is het armpje, hier zitten de vingers, nu gaapt íe etc). Ik vond het de moeite waard!
 
Doen!!!! Wij hebben een 4D echo laten maken. www.babyvision.nl
Dat was echt super!!!!! We zijn wel pas met 26 weken geweest, want dan heb je de mooiste 4D beelden.

 
Hoi, wij zijn ook bij Babyview geweest en was heel erg leuk. Ze hebben vestigingen door heel Nederland dus vast wel iets bij jullie in de buurt. Niet zo duur en heel professioneel! Succes en alvast veel plezier!
 
Terug
Bovenaan