ervaringen met similac?

Hallo,

Mijn zoontje heeft 4 maanden bv gehad en daarna de fles. Vanaf het begin Similac en dat is altijd goed bevallen. Hij heeft net als andere kindjes ok wel last gehad van krampjes maar dat had hij ook tijdens de bv dus daar ontkom je denk ik niet aan. Hij is nu bijna 1 jaar en kan dus ook bijna over op gewone melk. Kruidvat heeft ook babyvoeding wat volgens mij nog goedkoper is. Misschien is dat ook nog een optie? Ik wou niet halverwege overstappen omdat Similac te betalen is en goed beviel. Zo af en toe heb je ook nog wel eens een aanbieding en dan kocht ik meerdere bussen. Werd het nog goedkoper!!

Groetjes Hannie
 
Hoi,

Wij geven ook Similac en dat is tot op heden goed bevallen Over twee weken wordt onze dochter 1 dus dan stappen we over op halfvolle melk.

Nummer 2 is regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat of Trekpleister. (2 blikken voor EUR 9,99)

Kijk wel goed waar je de blikken koopt. Bij ons bij de Hoogvliet kost een blik EUR 6,49 voor zowel nummer  1 als  2 en bij Kruidvat e.d. betaal je per blik ik dacht EUR 7,22. Scheelt toch ook weer.

Groetjes Debbie
 
hallo!

Toevallig werk ik bij de similac fabriek, similac is echt precies hetzelfde als friso en nutrilon, alleen omdat nutricia en friesland foods de markt in nederland beheersen is similac in ons land een soort B-merk. Gewoon geven dus! In de rest van de wereld zijn er miljoenen kindjes die er goed op groeien.

Marlies
 
Terug
Bovenaan