ervaringen met strippen???

hallo

morgen kan ik evt gestript worden, maar ik weet eigenlijk niet of ik dit wil. dit wordt met name veroorzaakt door slechte ervaringen in het verleden, zowel sexueel als huisarts en gyn bij inwendig onderzoek...

wie heeft dit ook meegemaakt en kan mij vertellen hoe het is om gestript te worden...
hopelijk kan ik dan de juiste keuze maken.

Angela
40 w en 6 d

Hoi!

Ik heb twee kinderen en ben bij de eerste ook gestript omdat ik 7 dagen overtijd liep.
Ik had ook mijn twijfels over het strippen omdat ik als een berg opzag tegen het feit dat er dan iemand in mij kwam.
Mij heeft uiteindelijk geholpen dat ik bedacht dat ik dan de ergste drempel voor de bevalling over zou zijn. Want uiteindelijk moeten ze toch aan je zitten!

En echt..het viel heel erg mee!  
Ook het strippen zelf was wel wat pijnlijk (voelt als lichte weeen) maar het heeft mijn bevalling toen wel op gang geholpen! Ik zou het zo  weer doen! Gelukkig was het niet nodig en kwam onze dochter maar vier dagen later dan gepland.

Groetjes Maartje  
(oktoberforum)

Strippen kan de bevalling op gang helpen als je lichaam zelf ook al een behoorlijk eind de goeie richting uitgaat. Ik ben drie keer gestript. De eerste twee keer lukten nog niet omdat er nog helemaal geen ruimte was om te strippen. De derde keer wel. Toen kreeg ik direct een wee, maar dat zette niet door.
Het was niet echt een lolletje, maar vergeleken met de inleiding die ik had met 42 weken +1 dag, zou ik me direct weer laten strippen!
Veel succes ermee!

Terug
Bovenaan