Ervaringen met strippen?

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Ben benieuwd wat jullie ervaringen met strippen zijn? ik moet om 11.40 uur bij de verloskundige zijn. Ze gaat dan proberen of ze de boel kan strippen.
Heb geen idee wat ik kan verwachtten en of het gaat lukken.
Hoop van wel, maar volgens mij heb je dan nog geen garantie dat de bevalling op gang komt.

Nou ik ga me maar gauw aankleden want door de zenuwen zal dat wel langer duren dan normaal!

Groetjes Kellebel

Hoi Kellebel,

Ik ben 2 keer gestript.
De 1e keer was op woensdag, daarna verloor ik sávonds de slijmprop.
Vervolgens de vrijdag erna nogmaals gestript om 15.00.
In de auto naar huis meteen weeen en sávonds om 21.26 is onze dochter geboren.
Dus het kan snel gaan, maar volgens mij moet je lichaam er ook klaar voor zijn.

Hoop dat het helpt bij je.
Linda (mama van Nigel 7-3-06 en Meagan 14-12-07)

Bij mijn vorige zwangerschap  waren mijn weeen niet krachtig genoeg. Bleef daardoor op 3cm hangen. VK heeft toen om 15.30  gestript en is weer gegaan, maar ik kon haar binnen een  half uur weer bellen dat ze terug kon komen   omdat de weeen ineens heel krachtig en om de 2 minuten kwamen. Zij is gekomen, heeft vliezen gebroken en toen ging het mega snel. Zat met zeer heftige weeen in de auto naar het ziekenhuis.  Uiteindelijk is Koen om 18.20 geboren.  

Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan vandaag.

groetjes Sabine

Hallo

Ik hoor zoveel over dat strippen ik ben zelf ook wel benieuwd.
Kan de verloskundige dit ook en vragen jullie hier zelf om of komen hun hier mee.
En bij hoeveel dagen overtijd doen ze dat. Ik moet donderdag weer naar de verloskundige en zal het haar wel eens vragen ik ben dan 40 en 1 dag Ik heb zoveel last van mijn ribben ze zeggen dat hij wel een beetje ingedaald is maar omdat hij zo groot is nog erg tegen mijn ribben aan drukt vooral s'avond s de pijn haast niet te houden en hoop dat de kleine  gauw komt of nog meer  gaat indalen.  

Gr Lil

Bij onze vk praktijk gaan ze pas strippen als je 41 weken zwanger bent, mits alles goed gaat. Bij mij is het niet gelukt omdat alles nog potdicht zat!! Dat was wel even balen, maar ze kunnen alleen maar strippen als je baarmoedermond week is. Ofdat je al wat ontsluiting hebt.Morgen moet ik weer naar de vk, ben dan 41 weken en 5 dagen, ze wil me dan weer strippen, ben benieuwd of hrt nu wel kan.

Liefs Hilma

Bij mijn 1e zwangerschap heeft de vk me gestript toen ik 40w3d zwanger was.
Op dat moment was er al een opening, en kon ze het hoofdje voelen, maar heeft het alsnog 4 dagen geduurd voor ik uiteindelijk bevallen ben.
Mijn volgende afspraak bij de vk is a.s maandag en ben dan ook 40w3d zwanger, maar ik krijg dan een vk die het allemaal maar onzin vind, dus heb geen hoop dat ze me wil strippen
Hopen dus dat het nog uit zichzelf gaat beginnen voor die tijd!

Liefs

hey hey

Hier ook nog iemand   die nog vrolijk rondhuppelt hahah
Aankomende maandag naar de verloskundige   dan ben ik 40 weken    
Maar dan is het ook de 24 ste  dus voor mij hoeft het dan niet.      
Maar dan mag ik donderdags eff langst komen en dan doet ze eff strippen.
Hopen als ik voor die tijd niet beval   wat er dus zwaar inzit  ,dat dat dan het laatste zetje is wat ik nodig heb.
gelukkig is ze al wel helmaal ingedaald al 2 weken en kan ze niet meer gaan draaien enzo   dus hoop ook dat dan inmiddels de baarmoedermond ook wat weker is

ben wel benieuwd wie dr nou nog allemaal lopen
zie zoveel aankondegingen en namen   dat ik soms niet meer snap wie wel en wie niet hahahah

stekte allemaal       groetjes soraya

Hai,
Bij onze vk strippen ze ook pas na de 41 weken. Bij mij afgelopen donderdag gestript met 40+6, direct erna harde buiken en weeen. Ebte alleen na twee uur weer weg, maar toen s'avonds mijn man en zoontje lekker sliepen begon het weer. Rond half een s'nachts regelmatig weeen, en om 8.40 was onze Roef er. Dus bij mij was de poging erg geslaagd, ik had dan ook al bijna twee cm ontsluiting en was er blijkbaar klaar voor.
Ben benieuwd hoe het bij jou gegaan is,
Groetjes Soela

Terug
Bovenaan