Ervaringen met strippen?

Dames!

Dinsdag de 18de mag ik weer naar de verloskundige.. Zij wilt mij dan gaan strippen/toucheren, 2 dagen voor de uitgerekende datum...

Iemand ervaring hiermee? Hoe heb jij het ervaren eeeeeeen natuurlijk, bij wie kwam door het strippen de bevalling op gang??

Hoi Betty,

ik ben op nieuwjaarsdag gestript, omdat ik al 36 uur!!! voorweeën had en de vk dat bij een derde kindje toch wel erg lang vond duren. Nog dezelfde avond is onze zoon geboren. Het strippen zelf vond ik erg onprettig, ook al had ik al wel wat ontsluiting, maar uiteindelijk duurt het maar een paar minuten... En als het dan echt helpt, vergeet je de ellende vanzelf. Zal voor je duimen dat het werkt!

Ik ben toen gestript bij Sidney...

Ik vond het erg pijnlijk en daarna kwamen gelijk de weeën eigenlijk...die nacht ben ik naar het ziekenhuis gegaan en daar ben ik ook bevallen.

Succes en ik hoop dat het strippen effect heeft bij je

Ik ben bij mn vorige 2 zwangerschappen gestript.
En zij zei toen dat het aanvoelde als een flinke wee, nou het voelt niet prettig maar je moet goed ontspannen.
En het scheelt zeker als je al wat ontsluiting hebt, ik had toen al 2 a 3 cm ontsluiting.
En de volgende ochtend (bij beide keren) had ik een gezond kindje op mn buik.

Ik ben op mn laatste afspraak met mn gyn. ook gestript. Had toen 2 cm. Vond het n beetje gevoelig, maar niet echt heel pijnlijk....
Daarna moest ik door naar het ziekenhuis omdat mn bloeddruk te hoog was, en ben ik uiteindelijk ingeleid. In die tussenuren heb ik niet echt weeen gehad, dus ik neem aan dat het anders niet was gestart....
geloof dat ze zeggen meest binnen 12 uur, anders werkt het niet?
succes!

Ohhh wat is het toch allemaal spannend he! Bedankt voor jullie reacties! Het is dus nu 3 om 1 waar het wel bij heeft geholpen... Hmmm, laat ik er maar niet teveel op hopen, ben tenslotte 'nog maar' 39 weken dus heb nog even te gaan als ik pech heb!

Hoi Betty,

Ik ben ook gestript toen ik 6 dagen over tijd was om 19:00 uur s'avonds. Ik vond het niet pijnlijk. Je moet je wel ontspannen. Ik had voor het strippen 1cm ontsluiting en na het strippen 2cm.
De volgende ochtend om 5:30 uur begonnen de weeen en om 11:58 uur was ons zoontje er. Bij mij heeft het strippen waarschijnlijk dus ook goed geholpen.

Liefs, Liselotte (sept mama 2010)

Terug
Bovenaan