Ervaringen met teunisbloemolie?

<p>Goeieavond,</p><p>Ik las op het internet de tip om teunisbloemolie in te nemen bij langere, onregelmatige cyclussen. Ikzelf heb reeds 4 cyclussen tussen de 35 en 48 dagen erop zitten wat wel frustrerend is gezien de grote kinderwens.</p><p>Zijn er hier vrouwen die positieve en/of negatieve ervaringen hebben met het innemen van teunisbloemolie? Of eventuele andere tips?</p><p>Welke zouden jullie dan aanraden? Ik zag bijvoorbeeld dat Kruidvat dit verkoopt. </p><p>Fijne avond! </p>

Jep, ik merkte totaal geen verschil. Heb het in combinatie met tarwekiemolie geprobeerd. Maar het deed helemaal niks.

Nee, wel met tarwekiemolie. 1 maand gebruikt (1e 2 weken van de cyclus) en inmiddels 39 weken zwanger :) ook onregelmatige cyclus na heel lang pilgebruik

Ik heb er wel positieve ervaring mee! Mijn cyclus was altijd rond 34 dagen en is nu de afgelopen 2 cyclussen met teunisbloemolie netjes 31. Ook kan ik veel beter mn eisprong 'traceren' en is deze nu dus ook 2 cyclussen op dezelfde dag geweest. Deze laatste cyclus ook begonnen met tarwekiemolie na de eisprong dus ben benieuwd over een week of het het laatste zetje was?!
Ik zou zeggen probeer het eens, het kan verder geen kwaad! Succes en hopelijk ben je snel zwanger!

Ps: als je t gaat gebruiken mag je t maar tot de eisprong pakken, daarna niet meer tot je menstruatie eventueel weer begint!

Terug
Bovenaan