Ervaringen met voetzoolreflexmassage/reflexzonetherapie??

Hallo meiden,

Omdat ik 'slechts' 40 weken zwanger ben, wil mijn verloskundige nog niet strippen, maar ze begrijpt wel dat ik er helemaal genoeg van heb en de kleine blijkt groot genoeg te zijn (en mag dus komen). Zij geeft aan dat in sommige gevallen voetzoolreflexmassage helpt om de weeen eerder op gang te laten komen. Ik heb dus voor vanmiddag een afspraak gemaakt voor zo'n massage. Heeft iemand van jullie er ervaring mee? Helpt het en op welke termijn? Ben erg benieuwd. Vind het best wel spannend...

Annet

Ik heb er geen ervaring mee, dus ben wel erg benieuwd naar jouw bevinden!
Wil je dat na vanmiddag even laten weten?! Dan is het wellicht iets om te gaan proberen!

Ik ben nu 40 weken en 4 dagen. Verloskundige doet bij mij dus ook nog niets (pas na 41 weken).
Moet er vanmiddag weer heen, dus ga maar wel weer even vragen wat mogelijkheden zijn, haha. Ik verwacht gewoon weer het antwoord dat ik geduld moet hebben...

Hoi annet