<p>Hallo allemaal,</p><p>Dit is niet een hele leuke/smakelijke topic dus sorry alvast daarvoor. 3 weken geleden heb ik me eerste echo gehad, helaas was daar alleen een leeg vruchtzakje te zien. Toen moest ik 2 weken later terug komen maar jammer genoeg nog steeds leeg. Verloskundige zei dat ik dus een miskraam heb, nu kon ik nog afwachten tot het van zelf op gang kwam of met medicijnen of curettage. Heb gekozen voor de medicijnen dus gister in het ziekenhuis geweest, nogmaals een echo voor de zekerheid en daarna kreeg ik de pillen mee. Ik moest er 4 tegelijk vaginaal inbrengen, dat heb ik gedaan om 14.30uur ik heb toen rond 19.30uur wat bloed en stolsels verloren en zo de hele avond eigenlijk door. Vanmorgen ook bloed en stolsels. Wat ik alleen zo vreemd vind dat ik geen buikpijn er bij heb, heel af en toe een steekje. Dus heb vanmorgen nogmaals 4 pillen ingebracht maar nog steeds geen krampen, wel gewoon nog bloed en stolsels. Maar dat is ook niet heel extreem veel. </p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik weet dat het geen fijne topic is maar ben er wel benieuwd naar. </p>