Ervaringen miskraam opwekken met medicijnen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Dit is niet een hele leuke/smakelijke topic dus sorry alvast daarvoor. 3 weken geleden heb ik me eerste echo gehad, helaas was daar alleen een leeg vruchtzakje te zien. Toen moest ik 2 weken later terug komen maar jammer genoeg nog steeds leeg. Verloskundige zei dat ik dus een miskraam heb, nu kon ik nog afwachten tot het van zelf op gang kwam of met medicijnen of curettage. Heb gekozen voor de medicijnen dus gister in het ziekenhuis geweest, nogmaals een echo voor de zekerheid en daarna kreeg ik de pillen mee. Ik moest er 4 tegelijk vaginaal inbrengen, dat heb ik gedaan om 14.30uur ik heb toen rond 19.30uur wat bloed en stolsels verloren en zo de hele avond eigenlijk door. Vanmorgen ook bloed en stolsels. Wat ik alleen zo vreemd vind dat ik geen buikpijn er bij heb, heel af en toe een steekje. Dus heb vanmorgen nogmaals 4 pillen ingebracht maar nog steeds geen krampen, wel gewoon nog bloed en stolsels. Maar dat is ook niet heel extreem veel. </p><p>Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik weet dat het geen fijne topic is maar ben er wel benieuwd naar. </p>

Hoi,
Helaas heb ik ook ervaring hiermee. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, bij mij ook alleen een leeg vruchtzakje te zien. In eerste instantie heb ik de miskraam spontaan afgewacht, hierbij was ik helaas niet helemaal schoon. Dus daarna gekozen voor medicatie. Ik kreeg ook niet echt krampen, een beetje te vergelijken met een menstruatie. Wel veel helder rood bloed en geen stolsels. Daarna bleek ik na controle wel schoon. Ik wens je veel sterkte en laat goed checken of je schoon bent want anders ben je er nog lang mee bezig. 

Hoi,
Helaas heb ik ook ervaring hiermee. Ik heb vorig jaar een miskraam gehad, bij mij ook alleen een leeg vruchtzakje te zien. In eerste instantie heb ik de miskraam spontaan afgewacht, hierbij was ik helaas niet helemaal schoon. Dus daarna gekozen voor medicatie. Ik kreeg ook niet echt krampen, een beetje te vergelijken met een menstruatie. Wel veel helder rood bloed en geen stolsels. Daarna bleek ik na controle wel schoon. Ik wens je veel sterkte en laat goed checken of je schoon bent want anders ben je er nog lang mee bezig. 

Dankjewel voor je antwoord. Ik moet idd over 2 weken nogmaals terug komen voor een nacontrole. Maar ik hoop dat ik dan schoon ben en geen curetage hoef ? 

Ik had heel veel pijn na het gebruiken van die pillen, was dan  ook 8 weken zwanger. Ben wel alles in 1x verloren en inmiddels 30 weken zwanger. 
Veel sterkte toegewenst

Hoi

Ik heb dit zelfde verhaal meegemaakt. Bij mij waren er 2 dagen veel bloedverlies en pas na 5 dagen verloor ik het vruchtzakje. Het duurde dus even. Wil niet zeggen dat dat bij jou zo hoeft te gebeuren maar wellicht komt er nog iets.
Sterkte! En uiteindelijk komt het goed

Hoi

Ik heb dit zelfde verhaal meegemaakt. Bij mij waren er 2 dagen veel bloedverlies en pas na 5 dagen verloor ik het vruchtzakje. Het duurde dus even. Wil niet zeggen dat dat bij jou zo hoeft te gebeuren maar wellicht komt er nog iets.
Sterkte! En uiteindelijk komt het goed

Ik heb er slechte ervaringen mee. Ging om een drieling. Ook met medicijnen opgewerkt. Ik kreeg volle bak weeën en verloor erg veel bloed. Krampen voorbij en bloedverlies nam af dus op advies van vk niet de laatste pillen ingebracht. Nacontrole bleek alles goed weg te zijn: NOT. Ben 2 weken later alsnog met spoed gecurreteerd want bloedverlies nam weer toe. 
Die medicijnen doe ik dus nooit weer. Curretage was pijnloos en minder traumatiserend. 
Succes!

Terug
Bovenaan