<p>Hallo,</p><p>Zijn er hier vrouwen die ervaring hebben met het medicijn Misoprostol na een missed abortion?</p><p>Afgelopen woensdag avond heb ik 4 pilletjes vaginaal ingenomen en 24 uur later (donderdag avond dus) moest ik dit nogmaals doen.</p><p>Donderdag ochtend was ik het vruchtje al verloren maar had eigenlijk helemaal geen last van de bijwerkingen... Tot vandaag.</p><p>Vandaag voel ik me opeens zo ziek, vraag me af of dit door de medicijnen kan komen zo laat nog? Tijdens en na de medicatie nergens last van, nu 3 dagen later voel ik me ellendig.</p><p>Symptomen die ik nu heb vanaf vanmorgen: buikkrampen, misselijk, duizelig, uiteraard nog vaginale bloedingen en echt hele hevige diarree. Vanmorgen temperatuur gemeten maar was 37.8 dus nog geen koorts.</p><p>Meer vrouwen die zo laat pas last kregen van de bijwerkingen? En de pillen zijn trouwens ook weer in z'n geheel eruit gekomen... Is dit normaal? Ik dacht dat ze zouden moeten oplossen maar ze zijn er alle 8 na een aantal uur weer uitgevallen.</p>