Ervaringen misselijkheid delen?!

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben volgens eigen berekening 6+2 weken zwanger en sinds afgelopen zondag flink last van misselijkheid, de hele dag door - behalve 's nachts. Gelukkig nog niet hoeven overgeven.</p><p>Vandaag heb ik me maar 2 keer echt goed misselijk gevoeld. De rest van de dag voelde ik me redelijk okee. Willen jullie je ervaringen met misselijkheid delen? Hebben jullie ook dagen dat je je beter voelt, en dagen dat je er meer last van hebt?</p><p>Door een vroege miskraam in december kan ik me best druk maken over symptomen die komen en gaan.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties :)</p>

Als eerst van harte gefeliciteerd berendsje wens je een fijne voldragen zwangerschap toe. Ik ben al vanaf eerste week al misselijk en zit nou op 8 weken en ben het nog steeds, gelukkig hoef ik niet te overgeven maar mijn eetpatroon is extreem geworden ik eet met moeite mijn ontbijt op en raak daar de hele dag van vol word er misselijk van. Ik heb wel medicijnen tegen misselijkheid gekregen maar die maken mij eerder slaperig en suf is niet te doen? laten we hopen dat we snel van die misselijkheid af zijn?

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is zo bijzonder!
Ik ben in het begin ook goed misselijk geweest! Vanaf week 7/8 begon het bij mij! Gelukkig niet overgeven, maar heel de dag in af en aan misselijk! Had geen eetlust, terwijl dit juist heel erg werkte tegen de misselijkheid!
gelukkig is het bij mij met week 12/13 opgehouden! Hoop het ook voor jou!
maak je vooral niet druk over alle kwaaltjes! Het hoort er nu eenmaal bij

Hier ook iemand 6+2 vandaag en sinds begin deze week behoorlijk misselijk. Het begint al bij het ontwaken. Ik heb dan eigenlijk geen zin om te eten, maar doe het dan toch maar. Tijdens het eten heb ik nergens last van, hoef niet over te geven. Zodra het eten op is .. weer misselijk. 
Heb nog niet overgegeven. Het houdt zeker tot in de middag aan en in de avond is het weer normaal.
De misselijkheid zit in mijn keel, niet in de buik. Raar gevoel. Ik neem het maar lief en dat het erbij hoort en een goed teken is. Maar leuk is anders haha.
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hopelijk zijn we straks niet meer misselijk en kunnen we er van genieten! 

Wat hierboven al gezegd is, plus...
Belangrijk om te blijven eten! Je krijgt snel het idee dat je dan maar niet gaat eten omdat je bang bent over te geven. Maar juist het blijven eten is zo belangrijk om de veranderingen in je lichaam goed door te komen, dus probeer het te blijven doen! En genoeg water drinken. :) Geen gekke dranken met prik of koffie, dat hielp bij mij verder nog, of vette hap/scherp eten.
Vanillevla, om de een of andere reden, hielp hier dan weer wel... En voor mijn werk nam ik telkens Breakers mee als tussendoortje. Gewoon dingetjes proberen!
Het is inderdaad gewoon een heel goed teken dus blijf dat in je achterhoofd houden. ;) Hier is het rond de 13 weken opgehouden, nu ben ik 18 weken zwanger en heb ik er nauwelijks last meer van.

Terug
Bovenaan