Ervaringen misselijkheid ?

<p>Hoi,</p><p>Vandaag ben ik 12.2 weken zwanger. Ik heb van week 6 tot week 11 elke dag veel overgegeven en ben 24/7 misselijk geweest. Sinds een week hoef ik niet meer over te geven. Het lijkt elke dag een beetje beter te gaan, op de avond na dan begin ik me weer misselijk en beroerd te voelen.</p><p>Mijn vraag is: is de kans groot dat de misselijkheid binnenkort helemaal weg is? Aangezien het elke dag wat beter wordt. Hoe is dat bij jullie gegaan? Van de een op andere dag weg?</p>
 
Wat vervelend dat je je zo naar voelt! Ik weet niet hoe groot de kans is dat het over gaat, sommige vrouwen blijven het de hele zwangerschap houden. Ik was ook heel erg misselijk de hele dag. Bij mij ging het heel geleidelijk steeds wat beter. Op het moment dat het iets beter ging, dacht ik dat het eindelijk over zou gaan maar bleef het toch weer een tijdje op dat niveau. Tot het rond de 18 weken ofzo eindelijk echt beter ging en over ging. Bij mij dus niet van de ene op de andere dag. Hopelijk gaat het steeds beter! Het lijkt me in elk geval een goed teken dat het overgeven is gestopt :)
 
Terug
Bovenaan