Ervaringen ná curretage?

<p>Ik hoor graag verhalen over mensen die zwanger waren wat uitliep op een miskraam die niet losliet en dus een curretage hebben gehad, en die nu opnieuw zwanger proberen te worden! Wat zijn jullie ervaringen</p>

Mijn ervaring was direct zwanger. Ze gaven toen aan dat je extra vruchtbaar bent, dat bleek bij mij dus wel (of het was gewoon geluk).

Ik heb eind maart een curretage gehad. Was leeg vruchtzakje van 5weken. Nu ronde 4 na curretage. Dus hopelijk deze ronde raak. Voor mijn curretage steeds van de eerste keer raak. 3keer zwanger inclusief miskraam van eerste keer  telkens raak. Eerste 2 zwangerschappen goed gelopen. Derde zwangerschap miskraam waarvoor curretage. Nu ronde 4 wat voor mij al lang duurt want vorige keren eerste maand proberen en telkens raak. Maar ben er ook wel meer mee bezig nu en denk dat het mss ook wel moeilijker maakt om zwanger te worden. 

Onze eerst zwangerschap werd een miskraam tijdens een echo waaruit bleek dat er geen kloppend hartje was. Daarop curettage ondergaan. Helaas hield het vloeien maanden aan en na 2 controle waarin er niks aan de hand was, een jaar later zwanger en gelukkig inmiddels een 2 jarige zoon. Veel sterkte en succes 

Dank jullie wel. Ik heb in november een curretage gehad. Daarna niet meer aan de pil gegaan maar condooms gebruikt. Nu ervoor gekozen samen om er toch weer voor te gaan. De curretage heeft wel gezorgd voor een onregelmatige cyclus. Ik hoop op het beste maar ben ergens ook bang dat de curretage roet in het eten heeft gegooid. 
We hebben een dochtertje. Van haar was ik meteen zwanger.

Onze zwangerschap is helaas begin juni afgelopen in een miskraam. 
Heb een weekje gevloeid en dat was daarna ook voorbij. 

vandaag een positieve test in me handen we wilde eigenlijk even een maandje wachten om me lichaam even rust te geven we hebben het ook maar 2 keer gezellig gemaakt. Maar dat was blijkbaar al genoeg hihi. 

verloskundige vertelde overigens wel dat ik erg vruchtbaar kon zijn na de curettage.   

Ik heb dit ook gehad in feb nu zwanger 12 weken maar heel verdrietig geweest en onzeker in het begin van de zwangerschap en de tijd duurde zo lang voor dat ik terug zwanger was terwijl ik nu erg van  geluk mag spreken dat het zo snel is nu.
Snap je gevoel alles kom goed !
Ik hoorde toen bij de termijn echo dat het hartje gestopt is bij 9 weken town gekozen voor de pillen 2 x maar die hadden niet geholpen als nog een curretage dat was het ergste voor mij dat je ik wou het een plekje geven maar ondertussen was ik 6 weken bezig  om het weg te krijgen ikk heb het nu pas een plekje kunnen geven .
Veel sterkte

Ik heb vorig jaar april een curretage gehad. 5 weken later was ik weer ongesteld en 3 maanden later weer zwanger. Nu hebben we afgelopen april een pra chtig zoontje gekregen ?? 
Ik was er ook heel veel mee bezig. Ovulatie testen en alles gebruikt. De 3e ronde had ik geen zin meer om steeds in een potje te piesen. Die ronde was het raak..

Terug
Bovenaan