Ervaringen na miskraam met medicijnen

<p style="text-align: left;">Hallo, </p><p>Op 23 december heb ik een miskraam gehad door middel van medicijnen. 5 januari bij de gynaecoloog geweest en zag al weer een mooi eitje.</p><p>Nu ben ik net 1 dag overtijd volgens mijn app, ben alleen onregelmatig. Gisteren een test gedaan maar was nog negatief, dus nog steeds in onzekerheid of het nu wel of niet is gelukt.</p><p>Wat zijn jullie ervaringen over zwanger worden na een miskraam met medicijnen? <br />voor mijn dochter ook een miskraam gehad, deze ging “spontaan”, toen wel gelijk daarna zwanger. </p>

In mei een miskraam opgewekt met medicijnen, werd in juli weer ongesteld. Denk in augustus pas mijn eerste "echte" menstruatie gehad te hebben (juli was zo'n kleine bloeding). Ben nu sinds 4 december weer zwanger. Deze keer is gelukkig alles goed!

In januari een miskraam opgewekt door medicatie. Eerst mijn menstruatie weer afgewacht en toen zwanger na ronde 2.

juli een miskraam gehad en ook opgewekt met medicijnen opgewekt na 6 weken ongesteld geworden gelijk ook een eisprong gehad en ronde 4 weer zwanger!

Terug
Bovenaan