Ervaringen na miskraam

<p>Dag allemaal,</p><p>Vorige week vrijdag ben ik bij de verloskundige geweest en ik heb een vroege miskraam gehad. Helaas maar we gaan weer door. Nu ben ik even benieuwd naar jullie ervaringen hiermee? Ik was nog maar kort zwanger, ongeveer 6 weken. Maar ik bloed nog steeds na. De verloskundige zag nog een deel bloedstolsels zitten dus dat zou er nog uitkomen. Volgens mij is dat er zondag al uitgekomen. Ik bloed inmiddels al ongeveer 3 weken. Kan het ook zo zijn dat ik inmiddels gewoon weer ongesteld ben? </p><p>Benieuwd naar jullie ervaringen!</p>

Hey, 
Sterkte met je verlies, ook ik heb voor deze nu nog prille zwangerschap (10 weken) een miskraam gehad.
Mijn ervaring kan ik delen maar zal je niet blij van worden. Augustus 2018 ging het mis, opgewekt met pillen. September dacht ik weer in het ritme te Zitten, maar waarvan ik dacht dat het een menstruatie was hield het nooit meer op. November curratage gehad. Ik zou 4 of 5 februari weer naar het ziekenhuis gaan omdat alles niet op gang kwam tot voor het weekend de hemel open ging. Dit was tevens de eerste en laatste menstruatie, want was daarna weer zwanger. Ook niet gek bedenk ik me,want hadden ook lang stil gezeten, dus werd dit dubbel en dwars weer ingehaald.

Hey, 
Sterkte met je verlies, ook ik heb voor deze nu nog prille zwangerschap (10 weken) een miskraam gehad.
Mijn ervaring kan ik delen maar zal je niet blij van worden. Augustus 2018 ging het mis, opgewekt met pillen. September dacht ik weer in het ritme te Zitten, maar waarvan ik dacht dat het een menstruatie was hield het nooit meer op. November curratage gehad. Ik zou 4 of 5 februari weer naar het ziekenhuis gaan omdat alles niet op gang kwam tot voor het weekend de hemel open ging. Dit was tevens de eerste en laatste menstruatie, want was daarna weer zwanger. Ook niet gek bedenk ik me,want hadden ook lang stil gezeten, dus werd dit dubbel en dwars weer ingehaald.

Geef jezelf de tijd om alles lichamelijk en geestelijk op orde te krijgen en leg er voor geen druk op. Nu ik weer zwanger ben vliegt me alles aan, zo waren we zondag op een baby beurs en wist ik niet hoe snel ik er weg moest komen, dit omdat ik aan de ene kant blij ben en de andere kant bang. 

3 weken? Dat is best lang volgens mij. Ik zou dat indien je dit nog niet gesproken hebt wel aangeven mogelijk lukt het je lichaam niet alles eruit te krijgen.ik had een mk met 10weken en bloeden ongeveer een week. 

Ik heb een miskraam bij 11 weken gehad. 1,5 week vloeien.
Daarna elke dag wel een druppel, en troebele slijm, de baarmoeder is dan niet schoon. Na 5 weken werd ik weer ongesteld en zodra je weer blanke slijm hebt ben je pas schoon. Gelukkig was dat daarna. Daarna direct zwanger.

Ik ben maandag bij de verloskundige geweest ivm een vroege miskraam (5.5-6 wk). Vanaf donderdag avond had ik erg bloed verlies en vanaf maandag is het minder geworden. Ze kon maandag ook al zien dat het vruchtzakje e.d. er allemaal uit waren en dat het baarmoederslijmvlies al dunner werd. 
Zolang er iets in je baarmoeder zit zal je blijven bloeden denk ik. Merk je al wel verschil met eerder? En bloedde je vanaf het begin al erg of was het eerst nog minimaal? Als je er over twijfelt zou ik de verloskundige even bellen. Die kunnen indien nodig altijd nog een keer een echo doen om te kijken of het "schoon" is. 
En natuurlijk heel veel sterkte met het verlies!

Ik heb in januari een miskraam moeten opwekken door missed abortion bij 9 weken. De pillen leken hun werk te hebben gedaan maar bleef bloeden waardoor ik na 2 weken alsnog met spoed gecurreteerd werd. 4 weken daarna ongesteld.
Zou gewoon weer om een echo vragen voor een goede nacheck hoor

Terug
Bovenaan