ervaringen nappy wrapper

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik denk er over om een nappy wrapper te kopen. Aangezien wij straks de 2e krijgen en dus poepluiers in overvloed krijgen.Hebben jullie nog aanraders? Op mijn werk hebben wij degene waar ze niet per stuk in verpakt worden. Je legt ze in de klep, en die draai je dan om. Dit vind ik dus waardeloos. Luiers komen vaak klem in het schijfsysteem...moet je dus met je handen in de poepluiers om hem los te trekken. En elke keer als je de luier klep "om kiept" komt er als nog een enorme walm naar boven. Die van tommy tippee (?) lijkt me wel wat...ervaringen?

Groetjes!

Erg grappig want wij hebben de Diaper Champ en wij zijn er juist heel erg tevreden over. Hier heeft echt nog nooit een luier klem gezeten. En ook de luchten vallen heel erg mee. Ik vind hem juist ideaal omdat er gewone zakken in gaan terwijl de Nappy Wrapper erg duur is door de casettes. Ik kan je dus niet helpen want ik beveel iedereen juist de diaper champ aan.
Succes!!

Linda

Hoi

Op mijn werk heben we dezelfde als jij op je werk hebt. Wat een ramp. Misschien komt het door de grote hoeveelheid luiers die erin moeten. Ik vind het ook vervelend dat je ze stuk voor stuk erin moet doen.

Thuis heb ik de Nappy Wrapper, tja, wat is het merk.??Je moet er van die cassettes indoen. Ik vind het een prima ding. Ruikt niet, alleen die cassettes zijn vrij duur, maar je doet er lang mee.

Die van ons gaat alweer 5 jaar mee. Gekocht bij mijn zoon, en nu gebruiken we hem voor onze dochter.

Groeten Kirsten

Bij ons doen ze aan luierafval inzameling met speciale zakken die alleen in containers mogen voor luier-afval.
Heb gewoon een aparte vuilnisemmer buiten staan en als de zak vol is gaat hij richting container die ervoor bestemd is.

gr Saskia

Hoi, ik heb zelf geen ervaringen met een nanny-wrapper, elke keer als ik een vieze luier heb gooi ik hem gelijk buiten in de bak weg, dus da's wel zo makkelijk,
gr. van Sonja

Hoi,

ik doe de poepluiers altijd in een zakje (we bewaren de lege broodzakken hiervoor) en gooi ze dan buiten weg. Die stinkdingen wil ik zo kort mogelijk in huis hebben. Hier staat voor de plasluiers een gewone bak die elke dag geleegd wordt en waar ik als zak gewoon een tasje van de bakker of hema ofzo in doe, dus geen dure systemen.

Terug
Bovenaan