ERVARINGEN NEKPLOOIMETING??

Hier is nog geen nekplooimeting geweest en wij laten die ook niet doen. Wel de 20 weken echo maar verder geen onderzoeken, buiten alle groeiecho's die ik waarschijnlijk wel weer zal krijgen dit keer.

Groetjes Anja

ik heb 'm gisteren gehad. Ik heb er zelf voor gekozen, heb geen verhoogd risico. Het resultaat van de echo was kans van 1 op 5050 op een kindje met Down, ik heb vandaag de bloedtest laten doen. Prima dus!

Hoi Yvette,

Ik laat ook een nekplooimeting doen en heb hem 20 januari. Je vroeg in een ander onderwerp hoever ik ben, vandaag precies 12 wk en ben uitgerekend 29 juli dus dat scheelt niet veel met jou, vandaar de datum van nekplooimeting. Bij mijn 1e zoontje heb ik ook meting laten doen, was toen kans van 1 op 5000, dat kan ik deze keer absoluut niet meer halen vanwege mijn leeftijd nu 36 toen 33 jaar. Ik weet dat het een kansberekening is maar wil  (vooralsnog) geen vruchtwaterpunctie. Toch zie ik veel vriendinnen , die in dezelfde leeftijd zitten of net ouder, die kiezen voor vruchwaterpunctie. Dat   blijft natuurlijk een persoonlijke keuze.

Groetjes Femke

Hoi,

Wij hebben vorige week ook een nekplooimeting laten doen. De bloedtest was voor de kerst al gedaan en daar kregen we vorige week ook de uitslag van.
Alles was goed, een kans van 1 op 11.000 dus gelukkig te verwaarlozen.

Ik ben vandaag 13 weken en 3 dagen zwanger en uitgerekend op 20 juli.

Veel succes

Groetjes Jolanda

Hoi meiden
Ik ben ook 36 jaar. Dus best op leeftijd. ben benieuwd wat er morgen uitkomt. Vind 't best eng. Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag.
Grappig, Fem bijtje dat we bijna op de dezelfde dag zijn uitgerekend.
Liefs, Yvette

Hoi Dames,

ik heb afgelopen dinsdag mijn nekplooimeting gehad. De uitslag van het bloed was al binnen dus zo kon meteen de berekening laten maken. Mijn uitslag was 1 op 3850 een heel positieve uitslag gezien mijn leeftijd (36), hier waren we dus heel blij mee en daardoor laten we het hierbij!

Yvette, ik lees dat hij 16 jan de meting hebt gehad heb jij al een uitslag?

Gr Femke

Hey Fem Bijtje, Ik heb inmiddels ook uitslag binnen. Ik heb 1:4200.
Da's ook heel goed. Ben net al jij 36 jr.
Hoe voel jij je?
Ik heb weinig klachten. ben ook heel onzeker. Bang dat het weer misgaat.
Gr. Yvette

Terug
Bovenaan