Ervaringen nutricia omneo

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ons dochtertje van 4,5 week heeft nogal last van krampjes en spugen. Ik ben begonnen met borstvoeding maar dat liep niet dus zijn we overgegaan op nutrilon voeding. Nou was ik vandaag op het cb en daar zeiden ze dat ik dan maar over moest gaan op de omneo voeding. Dit moet ik eerst mengen met de gewone nutrilon en daarna helemaal over.

Heeft 1 van jullie ook omneo en hoe snel gaat het spugen en de krampjes dan minderen. Ik weet dat het er wel een beetje bij hoort maar het is nu wel erg heftig.

Groetjes esther

Hoi Esther

Ja, ik gebruik het ook sinds een week. Mijn dochter is nu bijna 7 weken.
VOlgens mij zijn de krampjes wel iets minder geworden, maar miscshien was dat anders ook wel gebeurd. Het poepen is niet verbeterd. Ze poept nog steeds maar eensin de twee dagen. Verder is het dikker dan gewone melk dus is het even zoeken naar de juiste speen. Ik meng het nu met gewone Nutrilon. Verwacht er geen wonderen van. Het hoort er inderdaad bij, maar is wel vervelend.
Succes
Frees

Hoi,

Ik ben van het septforum en mijn zoontje kreeg ook Nutrilon Omneo (advies cb). De krampjes waren wel iets minder maar het spugen bleef en ook zijn ontlasting was maar om de 2 a 3 dagen. Nu zijn wij overgestapt op Friso Comfort en hij heeft totaal geen krampjes meer, niet meer spugen en poept netjes elke dag. Voor ons echt een uitkomst! Dus mocht het niet werken kan je altijd nog overstappen op Friso Comfort (dat werkt bij ons wel). Succes ermee en hopelijk gaat het snel beter!

Gr. Sam

Terug
Bovenaan