ervaringen nutrilon forte

Hallo,

Ik heb een hongerig ventje van 14 weken. Hij krijgt nutrilon. Nu is er ook nutrilon forte speciaal voor hongerige baby's. Hebben jullie hier ervaring mee, helpt het goed ,kreeg jouw kindje er ook obstipatie van ?

bedankt voor jullie reacties.
 
Ik gebruik het ook, maar ik meng het met de gewone nutrilon en nu is hij er aan gewend, dus als de gewone nutrilon op is dan krijgt ie alleen dat nog.
Hij had 2 keer last gehad van verstopping dus was ik er even mee gestopt maar omdat ie zo hongerig is was ik er weer mee begonnen en nu kan ie het goed hebben maar ik zou het wel langzaam opbouwen als ik jou was, dus je begint met 1 schepje en zo bouw je het op.

groetjes
 
Hoi,

Mijn dochter is ook zo'n hongerige dame geweest en ik heb de Nutrilon Forte gewoon gemengd met de gewone Nutrilon 3 schepjes gewoon en 3 schepjes Forte, dit heeft bij ons altijd prima gewerkt zo en geen last van verstopping enzo.
Succes ermee.
 
Ook ik heb een hongerige baby. Mijn zoontje kreeg in eerste instantie 50% nutilon normaal en 50% nutrilon forte. Nu krijgt hij helemaal Forte. Sinds 6 weken krijgt hij ook al nutrix door zijn laatste voeding want hij trok het gewoon echt niet. Tot vorige week dronk hij 5 flessen van 210. Hij krijgt nu sinds een week een fruithapje en ik heb nu pas het gevoel dat hij echt tevreden is. En daarbij komt dat hij lang niet meer zoveel voeding nodig heeft.

groeten Danielle, moeder van Mathijs, bijna 16 weken
 
Bas (nu 6 week) krijgt ook nutrilon forte sinds 2 weken. Alleen krijgt hij maar 2 flesjes per dag hiervan, voor de rest krijgt hij borstvoeding uit de fles. Bas heeft op het moment ook last van verstopping, heel vervelend voor hem. Ik ga nou half om half proberen. nutrilon forte + nutrilon normaal. kijken of dit werkt. Bas krijgt door zijn laatste voeding en zijn eerste voeding ook nutriton. (johannesbroodpitmeel) zou hij hier ook verstopt van kunnen raken? Er staat niks over op de verpakking en ik kan er niks over vinden. Mijn kereltje heeft veel honger dus hij moet wel wat extra erdoor. p.s. ik ben nu net 4 dagen bezig met Daro venkeldruppels, 5 druppels bij de laatste fles. (zou dat verhoogd moeten worden?) Verder is het een tevreden kereltje, niks geen last van, slaapt de hele dag en nacht en tussen 8 en 11 huilen. alleen het poepen is verschrikkelijk.

liefs mirjam
 
Hallo,
Jari krijgt al forte sinds hij 2 weken oud was, eerst gemengd met gewone Nutrilon, nu alleen nog maar forte. Hij heeft helemaal geen last gehad van zijn darmpjes of met poepen, dus het zal per kindje wel verschillen.
Succes ermee, groeten Helene
 
Terug
Bovenaan