<p>Ik heb een vraag! Onze dochter van bijna 7 weken poept erg moeilijk, meestal 1 x per 48 uur. Soms zelfs pas op dag 3. Het kost haar heel veel moeite en doet erg zeer, ze schreeuwt het uit. </p><p>Ik ben vorige week begonnen met het toevoegen van omneo bij de standaard voeding. Ze kreeg 120 cc. Dag 1 deed ik 2 om 2 maar toen was ze helemaal overstuur. Toen ben ik naar 3 schepjes (standaard) en 1 omneo gegaan en toen was ze weer haar zelf. Merkte weinig verschil met de ontlasting maar weet dat ze hier aan moet wennen. </p><p>Vandaag begonnen met het aanbieden van 150 cc. Besloten om de omneo op te hogen, 3 schepjes standaard en 2 omneo. Ze was erg huilerig vandaag en kon nergens haar draai vinden. Niet zo overstuur als dag 1 maar toch anders dan anders. Zou dit weer door de verandering van de omneo kunnen komen? Ze was wel winderig en meer last van krampen vandaag. Ook ontlasting gehad, en gister ook dus dat is positief. </p><p>Anderen die soortgelijke ervaringen hebben? Hoor t graag!</p>