ervaringen omneo voeding

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ons dochtertje van 4,5 week heeft nogal last van krampjes en spugen. Ik ben begonnen met borstvoeding maar dat liep niet dus zijn we overgegaan op nutrilon voeding. Nou was ik vandaag op het cb en daar zeiden ze dat ik dan maar over moest gaan op de omneo voeding. Dit moet ik eerst mengen met de gewone nutrilon en daarna helemaal over.

Heeft 1 van jullie ook omneo en hoe snel gaat het spugen en de krampjes dan minderen. Ik weet dat het er wel een beetje bij hoort maar het is nu wel erg heftig.

Groetjes esther

Hoi!

Onze dochter kreeg ook Nutrilon Omneo tegen krampjes en bij haar hielp het wel. Wij zijn hierop over gegaan toen ze een week of  7 was en ik geloof dat we binnen 2 wkn wel resultaat zagen. Maar op zich is het wel normaal dat ze de eerste 2 tot 3 maanden krampjes hebben. Die darmpjes moeten gewoon nog wennen aan voeding en het ene kindje heeft hier meer last van dan het andere.
Finn heeft ook wel last van krampjes (krijgt bv). Hij wordt dan rustig als ik hem met zijn buik op mijn buik leg en zachtjes over zijn ruggetje aai.
Als ze heel erg onrustig zijn wil het nog wel eens helpen om ze in bad of de tummy tub te doen, vooral voor het slapen gaan, dan worden ze lekker rustig.

Succes ermee!!

groetjes,
Ikke mv 2

Terug
Bovenaan