Ervaringen osteopaat den haag

Hoi lieve mama's, 

Ik heb jullie hulp en ervaring nodig bij het maken van een keuze. Ik overweeg om met mijn dochtertje van 6 weken naar een osteopaat te gaan (2 weken te vroeg geboren wegens hypertensie, met vacuümpomp bevallen, baby zeer magertjes en klein bij geboorte).  Ze heeft al veel meegemaakt sinds ze is geboren dus.

Nu heeft ze ook nog eens last van verborgen reflux (medicatie ranitidine voorgeschreven) vaak pijn aan haar buikje, krampjes waarschijnlijk, zeer onrustige en lichte slaper ( ik baker haar in), voorkeurshouding, wil alleen maar opgetild worden en overstrekt zich vaak.. kinderarts en gynaecoloog raden osteopaat beiden af. Wat zijn jullie ervaringen en welke gorde osteopaat ervaringen hebben jullie in den haag of omgeving?

Via internet ben ik terecht gekomen bij centrum voor osteopathie van Patrick cogenbach. Iemand hier ervaringen???

Een wanhopige mama die jullie hulp hard nodig heeft!
 
Hoi,

jeetje dat is allemaal niet niks voor je kleintje! ik heb dit vergelijkbaar met mijn zoontje meegemaakt en de keus gemaakt om wel naar een osteopaat te gaan en dat heeft zo enorm goed geholpen! Mijn zoontje was al wat ouder maar had echt gewild dat ik eerder gegaan was. Ik heb later bij het cb mijn goede ervaring gedeeld en kreeg toen te horen dat zij ook voor de osteopaat is maar ze mogen het nooit adviseren.
 
Ik heb een  herkenbaar verhaal met mijn jongste. Ik ben bij osteopathie centrum Zoetermeer geweest. Hele goede ervaringen met beide osteopaten.  Succes
 
Bedankt lieve dames! Geeft mij weer een beetje hoop! Heb een afspraak gemaakt voor morgen! Kijken hoe we ons erbij voelen. Anders gaan we die van Zoetermeer proberen!

Ja verloskundige heeft ook voorzichtig laten doorschemeren dat ik het gewoon moet proberen. Als er toch dames zijn met ervaringen bij centrum voor osteopathie van Patrick hoor ik het graag!
<p style="text-align: center;"></p>
 
<p style="text-align: left;">Hoi Sabje, ben je nog met je dochtertje naar de osteopaat geweest? En is het bevallen? Zou graag horen of je het iets vond. Ik overweeg namelijk ook om naar de osteopaat te gaan met mijn dochtertje, maar vind het toch ook nog een beetje spannend.</p>
 
Terug
Bovenaan