<p>Hoi hoi, </p><p>Mijn zoontje heeft al sinds zijn geboorte een hekel aan het aantrekken van rompers en truien. Hoe voorzichtig je ook bent, als je alleen al met de romper zijn hoofd aanraakt gaat hij los. Zijn armen in mouwen doen is helemaal een drama. Ik werk zelf op een kdv dus ben wel gewend dat kinderen aankleden niet altijd even leuk vinden. Maar zo overstuur als mijn zoontje wordt heb ik nog niet meegemaakt. </p><p>Ik heb zelf het idee dat het misschien door de bevalling komt. Het was een lange bevalling (38 uur) waarbij hij het heel zwaar heeft gehad en zijn hartslag in iedere wee heel hard daalde. Uiteindelijk is hij met een keizersnee ter wereld gekomen, maar hij zat vast met zijn schouders, dus ze hebben echt met 2 man sterk aan hem moeten sjorren om hem eruit te krijgen. Je merkt verder niks aan hem met optillen en spelen en dergelijke, het is puur alleen als een trui of romper aan gaat (uitdoen is ook geen probleem).</p><p>Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met een osteopaat met fysieke klachten bij een baby. Ik lees eigenlijk alleen maar verhalen mbt baby's die niet slapen, maar daar hebben wij geen last van (gelukkig). </p>