ervaringen over buggy's gevraagd

hallo mede moeders,





ik ga op zoek naar een goede handbare buggy, omdat een wandelwagen best latig mee te nemen is.( zeker in een ford Ka)


Heeft iemand goede of juist slechte ervaringen met buggy's ?


mijn dochtertje is nu 6 weken dus het moet wel een buggy zijn met een ligstand.





Alvast bedankt,


henriet
 
Hoii,

Wij hebben de Maclaren Quest gekocht, mooi, makkelijk en helaas ook duur, maar wel een goeie! Hij kan in de ligstand, dat vonden we ook heel belangrijk. Hij is ook heel makkelijk in en uit te klappen en er zit een boodschappennetje onder. Anders waren we voor de Quinny Zapp gegaan, die is echt heel licht en piepklein op te vouwen, maar die heeft geen ligstand. En geen boodschappennetje.

Groetjes,
Line
 
Wij hebben een Koelstra aangeschaft; vonden de McLaren veel te duur (ook al omdat we nog niet  weten of we nog voor een 2e kindje gaan). Kan in 5 standen, met boodschappennetje, zwenkwielen, zonnekap - en wat wij belangrijk vinden: kan aan de fiets gehangen worden. Een hoop buggys zijn daar te zwaar voor, even opletten dus als je er eentje gaat aanschaffen.

Maarruhm: met  6 weken in een buggy? Is dat niet een beetje te vroeg? Zou het even checken bij je cb.

Veel plezier!!

Britt& Jelte
 
Wij hebben een Quiny Zapp, daar zit geen slaapstand op maar ons zoontje slaapt er heerlijk in. bovendien is het een superkleine buggy en kun je ook je maxi cosy er op klikken. Ideaal, ik heb hem vaker gebruikt dan mijn kinderwagen en mijn andere buggy, zo een die je van je kinderwagen kunt maken. Veel succes ermee!!
 
Terug
Bovenaan