Ervaringen ovulatietesten

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Na onze miskraam in december, proberen wij weer zwanger te worden. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Ik heb nu voor het eerst de paarse clearblue ovulatietesten gebruikt. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Nou teste ik op dag 16 een leeg rondje en op dag 17 een stilstaande smiley. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />En op dag 20 en 21 een knipperende smiley. En vandaag op dag 24 een stilstaande smiley. <br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Ik snap hier niks van, in 1 week 2 keer een stilstaande smiley. Mijn cyclus is nogal onregelmatig (gemiddeld 33 dagen) </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Iemand ervaring hiermee? </p>
 
Hoor vaker dat de paarse niet altijd even fijn.werken zoals het hoort. Heb zelf bij 2 kids de roze gebruikt en was toen bij de 1e poging gelijk zwanger. Met alleen sex op de 1e dag van smiley
 
Hallo,

Ik heb eerst testen van de kruitvat gebruikt. Deze werkten voor geen meter. Kon geen LH piek vinden bij die van de kruitvat.

Daarna ben ik over gegaan naar die van de sensitest. Online besteld. Deze werkten voor mij super. Met deze ovulatietest kon ik heel duidelijk de vruchtbare dagen eruit halen. Mijn eisprong wisselde nogal. Dan hem vroeg in de cyclus en dan weer gemiddeld.
 
Ik heb ook meerdere ovulatietesten gebruikt en vond die van Sensitest het fijnste werken. En ze zijn ook niet zo duur.
 
Terug
Bovenaan