<p>Hallo!</p><p>Onze zoon is een vrij onrustig mannetje en we zijn daarom een beetje aan het zoeken naar de beste manier hem te laten slapen. Dit gaat steeds beter, we hebben een bedritueeltje en leggen hem op tijd op bed. Wij merken dat inbakeren bij hem zeker effect heeft (hij ligt een stuk rustiger). Wanneer we hem aan het inbakeren zijn wordt hij even heel ontevreden, maar als het dan goed zit is hij vaak super snel rustig en in slaap. Het is alleen zo dat hij soms tussen de slaapcycli door (als hij eigenlijk nog een keer in slaap moet vallen) ook 'bozig' kan worden om weetikveel welke reden, misschien omdat het in slaap vallen niet lukt ofzo. Hij wil dan ook heeeel graag uit de inbakerdoek en schopt heel kwaad met zijn beentjes (die wel los liggen) tegen het lakentje dat over hem heen ligt. Soms lukt het hem los te komen (dan ligt een armpje bijvoorbeeld ineens los, of hij rolt zichzelf half uit de doek). Het inslapen lukt dan dus ook niet meer zonder onze hulp en dat is zielig om te zien, hij wil het dan echt maar weet niet hoe hij rustig kan liggen (kan het niet beter uitleggen).</p><p>Om deze reden een beetje op internet gaan kijken naar tips en kwam uit bij de pacco. Mijn vraag is of iemand ervaring (positief of negatief) heeft met de pacco inbakerdoek. We hebben de puckababy piep aangeschaft maar die is niet strak genoeg, hij wordt dan dus ook gefrustreerd omdat hij nog net genoeg bewegingsruimte heeft met zijn lichaam dat hij zichzelf wakker houdt. De pacco is best prijzig vind ik en we dachten dat we het wel met gewone swaddles konden doen, maar als iemand hier ervaring heeft met een baby bij wie 'gewone' doeken soms werkten maar de pacco écht uitkomst bood - ik ben op zoek naar dat soort ervaringen! Of juist het tegenovergestelde natuurlijk.</p><p>Dank jullie wel! Best een zoektocht zo met een eerste kindje in het begin vind ik haha.</p>