Ervaringen Phil and Teds? en vanaf welke leeftijd loopt een kindje naast de wagen mee bv naar het w

Hallo dames,

Omdat   Mette 1,5 is als onze 2e wordt geboren zijn we op zoek naar een duowagen. Eerst gingen we voor de easywalker maar gisteren sprak ik een vrouw die een phil and teds heeft en die was er erg enthousiast over. Het sprak ons ook wel aan omdat je hem ook als eenlingwagen kan gebruiken. Bij de easywalker zitten de kindjes naast elkaar en bij de phil and teds achter elkaar. Ik twijfel alleen bij de phil en teds aan het achterste deel. Is het niet te benauwd als het babynestje erin zit want op de plaatjes ziet het er wel benauwd uit. Tevens vind ik het wandelwageninzetje achter zo krap lijken.
Wie o wie heeft er ervaring met deze wagen? enne wat is precies het verschil tussen de phil en teds classic en de andere types?

Tevens ben ik ook even benieuwd vanaf welke leeftijd een kindje een lekker stuk bv een kwartiertje naar het winkelcentrum kan lopen?

lfs ing

Hoi Ing,

Als alles goed gaat is Feline 22 maanden als de baby wordt geboren. Nu heb ik op de site gekeken en ik vind ze er wel gaaf uitzien en ook wel van goede kwaliteit, maar ik vind ook het babygedeelte er benauwd uit zien.
Ik zag wel dat je ze via hun zelf goedkoper kan kopen (demo's en zo)
Ik heb zelf trouwens een bugaboo en daar kan ik een meerijdplankje voor kopen en een zitje. Maar zie dat niet echt zitten. Dus het wordt baby in een draagdoek of een andere kinderwagen. Hopelijk is er iemand met ervaring met deze kinderwagen.

groetjes Maris

Ik heb echt helemaal geen ervaring met deze wagen maar ik wilde alleen even kwjt dat ik hem echt super stoer vind. Ziet er echt heel handig uit, het enige nadeel is denk ik dat de baby zo tegen de rug van de grote aan kijkt en dus weinig ziet. Een kennis van ons heeft zo'n wagen en vaak zie ik niet eens dat hij de baby ook bij heeft. Maar dat is wel van een ander merk maar hetzelfde principe

Hoi Inge, Ik kan je helaas geen ervaring geven, ik vind die Phil & Teds niet echt mooi, en voor de jongste een beetje achteraf plek om te liggen. De easywalker vind ik stoerder en gezelliger voor de kleintjes. Je zegt dat Mette 1,5 straks is, dan is ze net aan twee jaar, ik denk zelfs nog geen twee als de jongste uit de ligpositie gaat, en dan ligt hij/zij wel erg naar onder/achter en ziet niet bijster veel, terwijl mijn zoon met 6 maanden enorm om zich heen aan het kijken was en al aardig kon zitten. Vrienden van ons hebben een dochter van twee en die kan echt nog steeds geen afstanden lopen en zit nog graag in de wagen. Ik denk als Mette bijna 3 is dat je weer een eenling wagen gaat gebruiken, dus je koopt hem wel voor 1,5 jaar. En dan lekker op Marktplaats zetten, ik geloof dat die easywalker wagens nog steeds voor ruim 500 weggaan.

Enne, misschien "pijnlijke"vraag, what about the BLOOM?? Je was daar zo blij mee (helaas wachten we nog steeds op de beloofde foto haha) is daar niet zo'n stoeltje aan te klikken (buggypod dacht ik).

Gr en succes met de keuze. Hoe gaat het verder met de zwangerschap?
Sandra

Hai Sandra,

Ik geloof dat ik me wel in je verhaal kan vinden... Ik ben nog steeds heeel blij met de Bloom hoor alleen kan er geen pod op en tja Mette moet ook ergens zitten he. We gaan hem straks gebruiken als 1 van ons met 1 kindje weg gaat. Ik vind de phil and teds ook wel erg prijzig. Het classic model valt mee maar volgens mij is die niet heel handig.

lfs ing

Hoi Inge,

Ik wilde nog even met je delen dat mijn neefje nu volgende week drie wordt. Mijn zus heeft er ook nog 1 van 14 maanden. Mijn neefje kan op kleine stukken gewoon meelopen en hij kan al goed op het plankje staan. Als ze een lange dag weg gaan, bijvoorbeeld naar de dierentuin dan nemen ze voor de oudste nog wel een buggy mee en zit de jongste in de bugaboo.
Mijn zus en zwager hebben er voor gekozen om nooit een duo wagen aan te schaffen maar het te doen met de bugaboo en een MacLaren. Mijn neefje was 22 maanden toen hij grote broer werd. Toen kon hij naar de supermarkt en dat soort afstanden op de plank staan, naar de stad deed mijn zus alleen samen met mijn zwager en dan dus met twee wagens.
Ik hoop dat je er iets aan hebt

groetjes Linda

Terug
Bovenaan