ervaringen Plopsaland gezocht

Hallo,
Mijn zoontje van net 3 is helemaal gek van alles wat er maar bij studio 100 vandaan komt.
Nu wil ik graag in het voorjaar daar naartoe maar vraag me af of het nu al "geschikt"is.
We willen ook graag naar Disneyland maar voor mijn gevoel is hij daar nog een beetje te klein voor.
Wie is er ook met een peutertje van 3 geweest?(Naar plopsaland)
En graag wil ik natuurlijk weten of het er echt zo leuk is als veel mensen zeggen.
Ik hoor het graag.
Groetjes Mirella
 
Hoi Mirella,

Onze oudste zoon was ook ruim 3 denk ik toen we naar Plopsaland gingen. Ik vond het er fantastisch en hij ook !!! Het is voor ons best ver rijden, dat heeft me dit jaar tegen gehouden. Anders zou ik een overnachting hebben geboekt.

Groetjes Sandra
 
hoi,

wij zijn naar plopsa indoor (hasselt)  geweest afgelopen april 2006.
onze dochter werd in juni 3.
zij vond het geweldig maar wij vonden het iets tegen vallen.
het was vrij klein en wat onz op viel is dat er veel dingen waren waar wij van dachten dat het niks voor onze dochter zou zijn. zoals een hele snelle achtbaan, een piraten ship dat wild ronddraaide en een geval dat de lucht inging met een beste vaart (geen idee hoe het heette)
maar het was wel erg leuk aan gekleed. er was een voorstelling van bumba en genoeg te doen.
het was ook vrij rustig dus we konden overal zo vaak als we wilde in gaan.
over het algemeen kan ik het je zeker aan raden.

conny
 
hoi wij zijn met ons zoontje toen 2,5 naar plopsaland de panne geweest wij vonden het erg leuk en ons zoontje ook met alle figuren die we tegen kwamen wilde hij op de foto en de atracties waren ook erg leuk wij hebben er wel een overnachting   bij geboekt in een hotel vlak bij konden we van uit het hotel zo met de tram naar het park ideaal die stopt voor de ingang. ben ook in disney land geweest maar ik denk dat ze daar wat ouder voor moeten zijn ook die figuren zijn denk ik nog niet zo bekend als plop en de rest bij de kids.
groetjes alexandra
 
hai,

wij ijn onlangs mt ons zoontje van 2 en een half naar Plopsaland in hasselt geweest, dat is alleen maar binnen, het was erg leuk en ook genoeg voor hem(al dacht ik bij binnekomst dat hij te klein zou zijn) als ouder kan je overal in mee, wij vonden het erg leuk, en zaten dichtbij in een huisje voor een week. er zomaar een dagje heen gaan zouden we niet doen, dan zijn er dichterbij huis toch wel veel andere leuk dingen.
 
Wij zijn vorig jaar juni geweest,mijn zoontje was toen net geen drie jaar.

Wij vonden het super met hem! Hij is vrij groot en vanaf een meter kunnen ze op 2 attracties na overal in (al dan niet onder begeleiding).

Onze zoon is er nog vol van en zou zo weer willen gaan.

Ik ben zelf jaren geleden bij Eurodisney geweest en denk dat als   je jouw kind een plezier wilt doen je beter voor Plopsaland kunt kiezen.

Helemaal top en wat hebben wij genoten van die kleine genietende peuter........

Veel plezier!
 
Terug
Bovenaan