ervaringen Plopsaland gezocht

Hallo,
Mijn zoontje van net 3 is helemaal gek van alles wat er maar bij studio 100 vandaan komt.
Nu wil ik graag in het voorjaar daar naartoe maar vraag me af of het nu al "geschikt"is.
We willen ook graag naar Disneyland maar voor mijn gevoel is hij daar nog een beetje te klein voor.
Wie is er ook met een peutertje van 3 geweest?(Naar plopsaland)
En graag wil ik natuurlijk weten of het er echt zo leuk is als veel mensen zeggen.
Ik hoor het graag.
Groetjes Mirella
 
Hoi,
mijn kinderen zijn nu bijna 4 en 2 jaar en wij zijn al twee keer naar Disneyland geweest. De eerste keer waren ze 2.5 en bijna 1 en het was een groot succes!
Zo groot dat we nu ieder jaar gaan want het is gewoon ontzettend leuk voor kinderen, ook heel jonge kinderen.
Wij verblijven wel in een Disneyhotel (op de foto met Disneyfiguren, maar ook een lekker zwembad om even te relaxen).
We doen het rustig aan tijdens die dagen en proberen niet al te veel in een dag te proppen. Er zijn echt attracties die heel leuk zijn voor kleine kindjes en je moet die gelukzalige gezichtjes zien!
Om op je vraag terug te komen: wij kennen Plopsaland niet want wij zijn Disney freak en gaan dit jaar weer in mei.
 
Hoi, we zijn al 2 keer naar plopsaland geweest, en dat is dus echt op kleintjes ingesteld. Alleen de weg erheen is voor ons een lange weg, waar we 3 uur over gereden hebben, we wonen in limburg. Het park is wel erg mooi, en speciaal voor die leeftijd ingericht. Zeker de moeite waard als hij dat leuk vind. Er is trouwens ook een plopsa indoor in Hasselt geopend, dat is ook leuk, alleen niet zo groot. Wens je veel succes Wendy
 
Terug
Bovenaan