Ervaringen plopsaland indoor?

Hallo allemaal,

Ik heb  op inernet gezien  dat er in Hasselt een overdekt plopsaland is.
Onze dochter is bijna 1,5 jaar. En met dat slechte weer is dat misschien wel eens leuk om te doen.
Is er iemand al een sge weest en hoe vonden jullie het? Is het wat voor kids van 1,5 jaar?



Groetjes,
Elies
 
quote: elies1976 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2006 16:15:23'));

Hallo allemaal,

Ik heb  op inernet gezien  dat er in Hasselt een overdekt plopsaland is.
Onze dochter is bijna 1,5 jaar. En met dat slechte weer is dat misschien wel eens leuk om te doen.
Is er iemand al een sge weest en hoe vonden jullie het? Is het wat voor kids van 1,5 jaar?



Groetjes,
Elies




hallo ik ben twee weken geleden ddar geweest met mijn zoon van 2 en hij vond het geweldig er waren twee dingen waar hij nog niet in mocht maar daarom betaal je ook maar 5 euro onder 1 meter, ik denk dat jou dochter het ook geweldig vind ik raad het je zeker aan.. laat me weten als jullie geweest zijn... groetjes elvi
 
Hoi,

Onze dochter is ook anderhalf en ze vond het harstikke leuk!
Wij zijn binnen geweest van 12.30 tot 17.00 en wij hadden de Bumbashow.
Dit was natuurlijk helemaal perfect, vooral voor de hele kleintjes.
Ik vind de entree voor volwassenen wel wat aan de dure kant, 14 euro, omdat je daar als volwassenen niks hebt. Maar goed, daarnaast betaal je voor je kleine maar 5 euro, onder de meter.
Wel een tip, of je moet echt lekker een dagje uit gaan en veel geld hebben haha, neem zelf wat drinken mee en eventueel wat broodjes en koekjes. Het is daar wel duur wat betreft eten en drinken. Maar goed, als je een dagje/middagje weg bent heb je dat er misschien wel voor over. Mochten wij nog een keer gaan, dan neem ik wel wat te drinken mee in ieder geval.
Veel plezier!!

Groetjes Gitty
 
Terug
Bovenaan