Ervaringen Quinny zapp extra

Hoi meiden,
Wij zijn geïnteresseerd in bovenstaande buggy. Hier kan je zowel de maxicosi op plaatsen en als buggy in ligstanden te gebruiken. Ik kan echter heel weinig ervaringen hierover vinden. Weet iemand een goed adresje waar je deze zo goedkoop mogelijk kan kopen?
Bedankt voor jullie hulp alvast!
 
Hoi Mickey,
We hebben hem gekocht! En hebben al proefgereden en mijn zoontje van 5 kan hem met 1 hand besturen :).
Volgens mij een goede koop.
Wij hebben hem besteld bij babypark. Daar is hij nu 'goedkoop'.
Hopelijk heb je hier iets aan?
Groetjes,
Sarah
 
Hoi Sarah

Dank je! Babypark zit hier vlakbij dus k ga eens kijken... Er kan geen kinderwagenbak op toch? Alleen een maxicosi?

Onze buggy is gesneuveld in t vliegtuig, loopt nu heel zwaar... En het onderstel leek me erg licht om even mee te nemen en de maxicosi op te zetten voor bijv een boodschapje. Wij hebben de quinny speedy als kinderwagen...
 
Hoi Mickey,
Het onderstel is echt superklein en na paar keer oefenen heel makkelijk in en uit elkaar te vouwen.
De normale zapp heeft een inzet die alleen recht kan en dus als buggy dienst doet.
De zapp extra die wij hebben gekocht is iets duurder maar daar kan je de inzet in meerdere standen zetten zodat de baby er vanaf de geboorte al in zou kunnen. Daarnaast kan je de inzet van je af of naar je toe zetten.
Aangezien ik een keizersnee krijg en de jongens steeds naar school moet brengen leek ons dit de ideale oplossing omdat je de maxicosi ( niet alle!!) zo op het frame kan zetten en het frame is heel klein en licht.

Daarnaast hebben wij dus ook een grote wandelwagen met dreami.

Wat een verhaal ;-)
Groetjes,
Ingrid
 
Ha ja dan is hij idd erg handig! Kunnen baby's er al zo snel in?! Ik had al nagevraagd en onze maxicosi kan er iig wel op en ik wist dat je hem kon kiepen en het zitgedeelte beide kanten op kunt zetten...

Denk dat we morgen nog even naar babypark gaan, word wel steeds enthousiaster ;-)))

Weet je nu al dat je een keizersnee krijgt? Tja dan heb je vaak ook wel een langere hersteltijd nodig he? Mijn zoon is met vacuüm geboren, ben er net aan ontkomen, de OK was al gebeld en het infuus al gezet toen hij bij de laatste poging toch maar besloot te komen ;-)

Welke kleur heb je gekozen? Wij krijgen een dochter, ben benieuwd welke kleuren ze allemaal hebben... Na ja we zullen t zien morgen!
Tijd om te gaan slapen...

Fijn weekend en grtjs
 
Terug
Bovenaan