<p>Lieve mede-moeders (en wellicht vaders!)! </p><p>Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een rekbare draagdoek en hun ervaring delen met een bepaald merk/type.</p><p>Toen onze dochter werd geboren, hebben we via via een rekbare draagdoek gekregen. Ik dacht dat ik het onhandig zou vinden en het type niet voor was. Maar niets bleek minder waar! Onze dochter heeft er de eerste maanden overdag zowat in gewoond ? en ik vond het fantastisch. Nu heeft die doek alleen een hele lelijke kleur (vind ik) en ik kan nergens een merkje oid vinden. Nu ik zwanger ben van de 2e, wil ik er graag eentje aanschaffen die ik wel mooi vindt ?. Maar er is zoveel keus! Doordat we die andere 'per ongeluk' gekregen hadden, hebben we die keuze stress toen niet gehad, haha.</p><p>Zijn er mensen die een bepaalde rekbare doek juist wel of niet aanrader. Ik weet al dat ik een rekbare wil, dus dat is al besloten. En voornamelijk voor de 1e paar maanden.</p><p>Mijn oog is gevallen op de 'bykay'. Maar dan heb je weer de classic en de deluxe. Iemand ervaring daarmee en welke fijner is? Behalve dat je de deluxe langer kan gebruiken (tot 18 kilo)? Hij is namelijk ook een stuk breder, is dat handig en wordt het daarmee ook onhandiger om bijvoorbeeld als klein pakketje in je tas mee te nemen? Ik ga hem waarschijnlijk alleen de eerste maanden gebruiken. We hebben namelijk ook een geweven voor later en een draagzak.</p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen! </p>