ervaringen sensitest ovulatietest

<p>Dag dames,</p><p>Begin september 2018 heb ik mijn spiraal verwijderd. Ik had direct een regelmatige cyclus van 27 a 28 dagen. Op 14 november had ik een positieve test (4 weken) en met 5 weken helaas een vroegtijdige mk.</p><p>Geheel onverwachts dus vrij snel zwanger (had verwacht dat het wel wat langer zou duren) en ontzettend snel weer erg teleurgesteld en verdrietig. </p><p>Inmiddels ben ik gelukkig weer ongesteld geworden en kunnen wij weer opnieuw beginnen.</p><p>Aangezien ik al zo dichtbij ben geweest, ben ik nu mega ongeduldig en ben ik liever vandaag dan morgen weer zwanger.</p><p>Daarom heb ik de sensitest ovulatietesten gekocht, omdat ik veel positieve ervaringen lees. </p><p>Mijn vraag is aan degene die de testen gedaan hebben: binnen hoeveel maanden was het raak met de ovulatietesten en zwangerschap?</p><p>Ik weet dat dat natuurlijk voor iedereen anders is, maar ben gewoon nieuwsgierig. </p><p>Dank voor het lezen en jullie reacties!</p>
 
Ik ben tevreden over zowel de ovulatie- als de extra vroege zwangerschapstesten. Ik was binnen een half jaar zwanger, maar naast ovulatietesten, temperatuurde ik iedere ochtend en deed aan acupunctuur. Ik gebruikte de testen ook niet iedere maand.Succes, hopelijk mag je snel weer zwanger worden.
 
Ik heb kruidvat en action gebruikt. Kruidvat vind ik heel duidelijk. Met de testen van action in de 2e ronde zwanger geworden.
 
Vond ze ideaal, 2e ronde was raak! Hoop dat het goed blijft gaan. Door de ovulatie testen merkte ik dat ik een late eisprong heb (dag 22/23) ipv 14. Anders had het denk ik wel wat langer geduurd!Hoop dat je snel weer zwanger bent!
 
Ik ook erg enthousiast ! Na 3 maanden deze testen gebruikt, en de eerste keer raak ! Nu een zoontje van 7 maand :) Ik bleek een vroege eisprong te hebben (na 10/11 dagen). Succes !
 
Hoewel ik met hulp van medicijnen een regelmatige cyclus had, heb ik toch ook ovulatietesten gebruikt. Na een aantal maanden heb ik eerst een maandje die van Sensitest gebruikt, maar die vond ik toch te vaag en de maand daarna heb ik de digitale ovulatietesten van Clearblue gebruikt. Wat ik daar fijn aan vind is dat ze een smiley geven bij een positieve test, dus je hoeft niet zelf te beoordelen of ze de streepjes donker genoeg zijn. Succes!
 
Ik had met sensitest gelijk de eerste ronde raak! Ik vond de testuitslag lekker duidelijk, al had ik eerder in de week soms wel twijfels of het al positief was... In mijn geval was het echt heel duidelijk donkerder toen het eenmaal zo ver was, dus toen wist ik het zeker :) en dat klopte dus ook, want een paar weken later testte ik positief met een zwangerschapstest :D
 
Tweede ronde raak bij ons (bij de eerste). Omdat ik het vermoeden had dat ik een late eisprong had. Klopte dus ook. Bij de tweede niet gebruikt en bij ronde 4 zwanger. 
 
Terug
Bovenaan