Ervaringen Similac poeder??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

we zaten op internet te kijken en kwamen Similac voeding tegen.
Ze waren nou in de aanbieding... 2euro per blik! 900gr zit erin, net zoals bij Nutrilon.
De Nutrilon is weer flink omhoog gegaan, 1,30 om precies te zijn.
Is toch niet meer normaal hé?!
Nu is onze vraag... Wat is het verschil tussen bijv Nutrilon - Friso of Similac.
Ik neem aan dat de babyvoeding hier in Nederland van goede kwaliteit is.
Maar waarom kan het dan zoveel schelen??
Ligt het aan de naam... of wat anders??

Nu zei trouwens mijn schoonzus dat ons zoontje ook al groeipap mag, hij is 6 maanden en 4dgn om prs te zijn.
En dan kunnen we hem alleen nog maar een fles 's avonds geven zei ze met opvolgmelk dan.
Wat is jullie mening hierover??
Hij heeft die opvolgmelk toch nog nodig??
Alvast bedankt!!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Het verschil tussen de verschillende merken voedingen ken ik niet, ik gebruik zelf Friso maar meer omdat mijn oudste dat ook gehad heeft.
Je hebt trouwens ook nog het Kruidvatmerk.

V.a. 6 maanden ga je aan je kindje opvolgmelk geven, eventueel kun je hierdoor groeipap doen v.a. 6 maanden (1 voeding). Dus van de opvolgmelk maak je pap, geen pap maken van gewonen melk, bevat nog teveel eiwitten ed.
Meestal wordt ervoor gekozen om 's morgens pap te geven als 1e voeding, maar je zou ook om 12 uur pap kunnen geven.

Liefs Saskia

Hoi

Ik geef ook Similac en dat bevalt ons prima!

Mag ik vragen waar je die leuke aanbieding gezien hebt!!!?
Klinkt goed

Groetjes

Ik gebruik ook similac. Bevalt prima. En ook ik wil wel weten waar die aanbiedingen zijn.

Want de kruidvat hier bij ons haalt ze uit het assortiment :S Dan moet ik naar een ander dorp :(

Hoi,

dat was bij de Dirx drogist.
Zitten nog steeds te dubben wat we gaan doen.
Vandaag ff langs het Kruidvat geweest... daar was hun eigen merk 5.79 voor 800gr.
Heb gehoord dat het dezelfde samenstelling is als Nutrilon.
Maar over Similac horen we ook best wel wat... Moeilijk hoor.
Die similac is trouwens per blik 400gr. voor 1,99.
Verkeerd gekeken, shame on me!

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan