Ervaringen slaaptrainer

<p>Wij zijn ons aan het oriënteren op een slaaptrainer voor onze zoon van ruim anderhalf. Hij is nog relatief jong, maar we willen toch alvast proberen om dit in te gaan zetten. </p><p>Nu vraag ik me af of iemand van jullie goede ervaringen heeft met een bepaalde slaaptrainer. Ik heb bijvoorbeeld op internet al gelezen dat bij bepaalde trainers het veel geluid maakt als de ogen open gaan, waardoor het kindje daar wakker van wordt. Dat hebben we uiteraard liever niet, haha. </p><p>Gezien zijn leeftijd is het denk ik het handigst om een trainer te kopen die met plaatjes of kleuren werkt? Verder nog tips? </p>
 
Wij hebben de Zazu slaaptrainer.
Onze jonste van bijna 2 vindt het schaapje vooral lief en zegt "oh Sam is wakker" of "Sam slaapt". De oudste let vanaf zijn 3e echt op of Sam wakker was of niet en of hij dus uit bed mocht. Als hij wakker is voordat Sam wakker is, dan pakt hij vaak een boekje en bladert nog een beetje daarin tot Sam zijn ogen open doet.
Geluid kan je hier zelf instellen, wij hebben inderdaad ook geluidsloos :)
 
Wij hebben een kidsleep moon. Via marktplaats overgenomen, erg tevreden over. Er brandt een klein lichtje achter het konijntje wat in bed ligt, of als ie vrolijk buiten huppelt. Makkelijk uit te leggen vinden wij. Maakt ook geen geluid bij overgang van nacht naar dag. 
 
@Rosakr: wij willen dit omdat hij steeds eerder wakker wordt. We hebben altijd al de regel dat hij sowieso voor 06.30 uur, het liefste 07.00 uur, zijn bed niet uitgehaald wordt. Dit ging altijd prima omdat hij vaak wel tot die tijd sliep. Nu begint hij vaak om 6 uur al om ons te roepen. Dus we willen hem nu al aanwennen dat het voor een bepaalde tijd nog gewoon bedtijd is. 
@Famkeh: maken die ogen die openklappen niet veel geluid? Dat dacht ik namelijk een aantal keer in review te hebben gelezen..
 
Wij hebben de Alecto monkey slaaptrainer. Het licht is verstelbaar en op de laagste stand heeft m'n dochter er geen last van. Maakt geen geluid.

Zijn met dezelfde reden als jou ermee begonnen. Ze snapte het redelijk snel. Wel bleef ze dan nog wel eens te vroeg roepen. Dan zei ik aap slaat nog, dus jij mag ook nog even slapen of met je knuffels spelen. En je mag pas roepen als aap wakker is. Zodra aap wakker is begint ze te roepen haha.
 
@Gebruiker-S; onze kinderen worden er in ieder geval niet wakker van. Ja je hoort het een beetje, een soort "klik" maar hier dus niet storend
 
Hmm voor die leeftijd is netjes hoor half 6 6 uur dat zijn kinderen vind dat je pas bij 1,5 dit mag kan gaan doen. Die van mij is soms 5 uur wakker en soms 6 uur ja zo be it
 
Terug
Bovenaan