Ervaringen slijmprop gezocht

<p>Hey dames, ik ben gisteren (zondag 16feb) mijn slijmprop verloren rond 10:20 op de wc.. na het plassen uiteraard even afvegen en t voelde allemaal al wat slijmeriger aan.. nieuw papiertje nog slijmeriger.. nieuw papiertje en een hele prop.. echt geen kleintje.. nu verlies ik al de hele dag verder van dat taaie slijm.. had m’n vk al gebeld met de vraag wat daar normaal in is en ze zei dat t gelukkig geen kwaad kon dus meteen opgelucht! (En bedoel dan vooral dat ik blijf verliezen waar ik vraagtekens bij had, bij de slijmprop verder niet omdat ik al had gelezen dat je die kan verliezen maar las nergens na zo een grote prop dat er nog steeds delen uit kwamen, vandaar belletje naar vk)</p><p>nu wil ik / zoek ik naar ervaringen van vrouwen die me hierin voor zijn gegaan.. en dan echt de vrouwen die net zover als mij waren (39 weken) en de slijmprop waren verloren.. heb meerdere dingen al gelezen maar vooral van vrouwen die minder ver waren (37 weken of eerder) en dan maakt je lichaam sws een nieuwe aan.. hoelang duurde het voordat alles op gang kwam?? En hoe kwam alles op gang?? Braken je vliezen bijv vrij snel of na een x aantal uur?? Of begon het opeens met weeen vrij snel of na een x aantal uur?? Ik weet dat de slijmprop niets hoeft te betekenen en dat t zo nog een week kan duren voor je gaat bevallen.. maar t kan ook echt de start zijn van je bevalling.. vind t dus prettig om ervaringen te lezen zodat ik me toch een beetje kan voorbereiden.</p><p> </p><p>liefs sanne (39+1)</p>

Hi, bij mijn 1ste was ik de slijmprop verloren na ongeveer 3 dagen begonnen de weeen. Na 18uur kwam mijn baby ter wereld.
Vliezen werden bij mij gebroken omdat ze zelf niet kapot gingen.
Het verschilt onwijs per persoon en per zwangerschap hoe snel de weeen komen.  Ik wens je veel succes het duurt niet lang meer zo te horen !

Spannend he?

Ik ben op 30 oktober (2018) mijn slijmprop verloren ergens in de middag. Op 31 oktober om 5:15u is mijn zoontje toen geboren.
Dus bij mij was het wel het begin van de bevalling. Ik was toen 38+4

Succes als het zover is!?

Hoi!
19/08 ben ik mijn slijmprop 's middags verloren, 21/08 braken mijn vliezen ook 's middags en 22/08 om 9:37 is mijn dochter geboren. Ik was 36+2 zwanger toen ik beviel dus bij mij geen nieuwe aangemaakt haha.
Succes met de laatste loodjes. 

Ik was 39+1 zwanger toen ik om 21:30 m'n slijmprop verloor. 3 uur later begon de bevalling en 13 uur later was m'n dochter er. Succes nog even! Hoop dat het voor jou ook snel op gang komt!

Zo'n 5 dagen voor de bevalling begon ik met het verliezen van de slijmprop. Elke dag verloor ik een beetje en een paar dagen later begon de bevalling. (met precies 40 weken zwangerschap)
Grote kans dat je je kindje binnen 1 week in je armen houdt!! Succes!

Nou helaas niets doorgezet vannacht.. wel krampen & harde buiken maar helaas.. vandaag gesprek bij de gyn gehad voor inleiden en weer gestript.. gebeurt er vannacht niets dan morgen ballon en woensdag inleiden dus t eind is in zicht! 

bedankt voor t delen van jullie ervaringen! 

Terug
Bovenaan