<p>Hey dames, ik ben gisteren (zondag 16feb) mijn slijmprop verloren rond 10:20 op de wc.. na het plassen uiteraard even afvegen en t voelde allemaal al wat slijmeriger aan.. nieuw papiertje nog slijmeriger.. nieuw papiertje en een hele prop.. echt geen kleintje.. nu verlies ik al de hele dag verder van dat taaie slijm.. had m’n vk al gebeld met de vraag wat daar normaal in is en ze zei dat t gelukkig geen kwaad kon dus meteen opgelucht! (En bedoel dan vooral dat ik blijf verliezen waar ik vraagtekens bij had, bij de slijmprop verder niet omdat ik al had gelezen dat je die kan verliezen maar las nergens na zo een grote prop dat er nog steeds delen uit kwamen, vandaar belletje naar vk)</p><p>nu wil ik / zoek ik naar ervaringen van vrouwen die me hierin voor zijn gegaan.. en dan echt de vrouwen die net zover als mij waren (39 weken) en de slijmprop waren verloren.. heb meerdere dingen al gelezen maar vooral van vrouwen die minder ver waren (37 weken of eerder) en dan maakt je lichaam sws een nieuwe aan.. hoelang duurde het voordat alles op gang kwam?? En hoe kwam alles op gang?? Braken je vliezen bijv vrij snel of na een x aantal uur?? Of begon het opeens met weeen vrij snel of na een x aantal uur?? Ik weet dat de slijmprop niets hoeft te betekenen en dat t zo nog een week kan duren voor je gaat bevallen.. maar t kan ook echt de start zijn van je bevalling.. vind t dus prettig om ervaringen te lezen zodat ik me toch een beetje kan voorbereiden.</p><p> </p><p>liefs sanne (39+1)</p>