Ervaringen tens apparaat.

<p>Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar ervaringen met een tens apparaat tijdens de bevalling. Zowel positieve als minder positieve verhalen hoor ik graag.  De voor - en nadelen rondom douchen/in bad willen. Huren of kopen.. </p><p> </p>

De huismuts op instagram heeft een geboortevideo gemaakt volgens mij en zij heeft dit ook gebruikt. Denk dat je op haar Instagram wel meer erover leest. Zelf geen ervaringen meer. Wel twee keee thuisbevallen dus was wel een optie geweest.

Ik heb hem gebruikt voor mijn eerste bevalling. En ga hem zeker gebruiken bij de 2e!

Toen de weeen begonnen heb ik hem opgeplakt. Je begint in een lage frequentie en dit kan je opbouwen naarmate de weeen heftiger worden. Ik vond het wel ontspanning geven, constant voel je korte stroom stootjes en zodra de wee komt kan je hem ‘harder’ zetten en zodra de wee weg is zet je hem weer op de normale stand. 

Ik heb hem gebruikt rond de 4/5 cm en toen was ik in het ziekenhuis en ben ik in bad gegaan. Je kan hem niet gebruiken in bad of douche. 

Toen ik op 9cm zat heb ik hem weer opgeplakt. Toen wel op volle stand voor het laatste stuk. Tijdens het bevallen zelf moet je hem weer uit zetten. dus zorg ervoor dat je partner daar op let. 

Ik heb mijne 2e hands gekocht via marktplaats. Die elektroden kan je gewoon opnieuw kopen en ook hergebruiken dacht ik. 

Ik heb hm via marktplaats gekocht en zelf nieuwe elektroden gekocht. Vooral aan t begin van de bevalling vond ik het super fijn. Tot 5 cm gebruikt, daarna ben ik in bad gegaan en ook in bad bevallen dus niet meer gebruikt. Ik kan het zeker aanraden. 

Ik heb m ook gebruikt bij mijn derde en laatste bevalling! En wat heeft die mij geholpen zeg! Vooral eerste deel tot de 4/5 cm en op het laatst met de persweeen ook! Echte aanrader! 

Hier ook een positieve ervaring! Ik heb hem de hele bevalling gebruikt, ik wilde zelfs niet in bad/douche omdat ik dan mijn tens moest afdoen, haha. Hij gaf me zoals hierboven gezegd een gevoel van controle over de weeen en werkte echt goed om mijn aandacht van de pijn van je buik af te leiden naar de prikkels. Ik zou hem zo weer gebruiken!

Terug
Bovenaan