Ervaringen thuiswerk???

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik zit er sterk over te twijfelen om thuiswerk te gaan doen.
Dit omdat ik dan mijn zoontje gwn thuis kan houden, en in mn eigen omgeving ben.
Ik kan namelijk moeilijk tegen druktes, en op mn werk houden ze hier totaal geen rekening mee... we zitten in een hal met 100 mensen!!!
Dat is toch niet rustig hé??
Ik weet dat er voordelen maar ook zeker nadelen aan het thuiswerk zitten.
Maar wat is jullie mening hierover??

Groetjes Debby.

Hoi Debby!!

Wat wil je dan gaan doen?? Ik heb ooit als bijbaantje eens snoepjes ingepakt.. Dit was makkelijk, maar zoveel dat op het laatst de hele familie mee zat te pakken en we nog niet aan het limiet kwamen, dus dat heb ik toen gelijk weer opgezegd, maar je zou het kunnen proberen natuurlijk!! Misschien bevalt het goed en dan verdien je er gelijk nog een centje bij!!

Succes ermee!!

Groetjes Karmen

Hoi,

ik wil dan ook inpakwerkzaamheden gaan doen.
Je kunt 8 tot 14euro netto per uur verdienen, vind ik niet mis voor thuis te zijn!
Ik heb info aangevraagd en hoor binnen 2 weken meer daarover.
Het lijkt me wel ideaal, lekker in je eigen omgeveving, bij mn manneke!
Maar eerst zien, dan geloven.
Het is trouwens wel op contractbasis (is ook al iets goeds).
En ohja... voor 20uur in de week gaat het ook, das helemaal super.
Mss draai ik een beetje door, maar het zou wel een oplossing zijn voor mij, en mn zoontje.
Bedankt voor je reactie!

Groetjes Debby.

Hoi Debby,

Je moet wel in de gaten houden dat je niet zoveel kunt doen thuis als je kindje ook thuis is, dus 8 uur werken op een dag is er niet bij.
Kijk wel goed uit met bureau's die thuiswerk aanbieden, het wordt vaak mooier voorgespiegeld dan het in werkelijkheid is.
Laat je in ieder geval goed informeren en overzie goed de voor- en nadelen voordat je eraan begint.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan