ervaringen tomme tippee fles?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben een najaarmoeder (helaas bestaat dat forum nog niet), dus stel ik hier even mijn vraag. Ik ben al druk aan het afkolven (geef bv) en wil mijn zoontje (12 weken oud) nu met enige regelmaat afgekolfte melk gaan geven. Nou ben ik alleenstaande moeder en zal ik hem dus ook de fles moeten geven en ben daarom bang voor tepel/speen verwarring. Nu zag ik dat de tomme tippee flessen een moederborst proberen na te bootsen en dit lijkt me wel wat.
Zijn er dames hier met ervaring met deze fles?

Groetjes Rinske

hoi rinske,

mijn dochter wilde niet uit de fles drinken, ik heb hier dus voor een kapitaal aan verschillende flesjes staan in de hoop dat ze eruit ging drinken. helaas viel de tommy tippee af...de fles welke het uiteindelijk is geworden is de s-fles van difrax. de lucht kan door de schroefdop achterop verdwijnen en daarom zuigt ze de fles in één keer leeg, zonder tussenposes!

succes!

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hoi,

Mijn oudste (inmiddels ruim 3) was een couveuze kindje wat 6 weken te vroeg ter wereld kwam   en hij vanaf het begin de borst en de fles door elkaar gekregen, nooit een probleem geweest.
Voor hem heb ik altijd een fles van de Tupperware gebruikt en ik geval van nood zo'n standaard fles die ze bij iedere drogist verkopen. Nooit problemen mee gehad.
Voor mijn jongste heb ik nu een Avent fles, wat ook prima bevalt.

Als je kindje eenmaal goed aan de borst drinkt hoe je   wat dat betreft niet meer zo bang te zijn voor tepel/speen verwarrig.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan