Ervaringen tommee tippie fles

hoi

ik gebruik sinds de geboorte van mijn zoontje deze fles. dat is nu sinds 3 weken.
er zit een soort ontluchtingsgaatje in de speen.
weet iemand of deze bijvoorbeeld onder het neusje van mijn zoontje moet zitten of maakt dat niets uit?
soms heb ik het idee dat de speen te snel gaat, dan loopt alle melk langs zijn mondje..
het is speen nr 1.

weet iemand hier meer van???
 
Haha, ik heb precies dezelfde vragen...ook mij is het niet duidelijk. Mijn dochter is nu drie maanden en ik ben na de kraamweek overgestapt op de difrax flessen. De melk liep inderdaad veel te snel (speen 1). ik vond het een onding!

Succes ermee!

groetjes Frederike
 
Hoi,
Ik gebruikte in het begin ook tommie tippie, ook hierbij dronk mijn zoontje te gulzig en liep het langs zijn mond.
Ik ben toen begonnen met avent flessen en daarmee is het eigenlijk altijd goed gegaan,ook begonnen met nutriton(johannesbroodpitmeel)en dan niet wat er op het pakje staat,maar gewoon een beetje en om het in te dikken en om er voor te zorgen dat hij minder spoegde.

succes
 
ik heb alleen ervaring met avent en difrax en bij difrax drinkt mijn zoontje de fles makkelijk leeg ion 5 minuten als hij wil ( met johannesbroodpitmeel erbij) met speen 1 en met de aventfles met speen 2 doet hij er 20 minuten over dus makkelijk gekozen.
succes ermee!
 
Gebruik nu de avent fles en Sver drinkt flesje de ene keer binnen 10 minuten en de andere keer in een half uur leeg. Soms loopt ie te Smecken en soms zo gulzig dat het langs zijn mondje weer eruit loopt. Neem zelf de fles dan altijd even terug en als ik hem dan weer geef, drinkt hij een stukje rustiger.

Eerder de tommee fles gebruikt en daar hetzelfde verhaal. Maakt hem dus niet zoveel uit.

Wat betreft het ontluchtingsgaatje: dat hoeft niet perse boven of onder. al kan ik me voorstellen dat als er melk overheen ligt het niet zo goed werkt. Baby geeft het zelf wel aan.
 
Terug
Bovenaan