Ervaringen Tryginon?

Hai meiden,

Heeft één van jullie ook altijd de pil geslikt van het merk Tryginon (of is het Trigynon?)? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen na het stoppen, werd je meteen weer ongesteld of duurde het heel lang?

Dank alvast!
Liefs,
Katie

Dat is toch de 3-fasen pil? Laat ik het zo zeggen, ik heb bijna alle pillen gehad en de laatste was de 3-fasen pil. Bij mijn eerste kind was ik de maand daarna meteen zwanger.

hoi,

slik al 12 jaar tryginon met een pauze van ongeveer 1.5 jaar. ik heb al een dochter van 17 mnd, bij haar was ik na 7 mnd zwanger.
we zitten nu in ronde 4 dus ik ben benieuwd wanneer het raak is.
ik vraag me af of het met het soort pil te maken heeft hoor? volgens mij ook met je gestel etc. het blijft een lot uit de loterij als het raak is.
veel suc6

groetjes Ruby

Hoi katie,

Ik heb de pil Triginon 13 jaar geslikt en ben sinds januari gestopt. Ik werd meteen daarna ongesteld en verder verlopen mijn cyclussen redelijk gelijk. Twee keer 28 dagen en de laatste keer 26 dagen.

Dit is voor het eerst dat ik iets op dit Forum schrijf nadat ik al een aantal  dagen mee aan het lezen ben.  Moet  eerlijk zeggen dat het leuk is om  jullie ervaringen te lezen. Daardoor weet je dat het heel normaal is wat er allemaal met je gebeurd en de gevoelens die er bij komen kijken er dus echt gewoon bij horen.....

Ik ga nu voor ronde 3.....en nu maar wachten!

Groetjes Jippie!    

Terug
Bovenaan