Ervaringen Utrogestan buikpijn

<p>Hallo allemaal, </p><p>Inmiddels zijn we al ruim1,5 jaar bezig voor een 2e kindje en ongeveer 5 rondes Utrogestan.  Nog nooit een positieve test gehad. Nu krijg ik al een paar dagen flinke buikpijn en voel me bijna ongesteld.  Zit nu op 8 dpo. Vorige keer had ik dat ook. Wel een week aan de paracetamol geweest voor ik ongesteld werd.  Is dit een bijwerking van de Utrogestan of probeert er steeds een babytje in mijn buik te komen?  Of heb ik gewoon ordinaire PMS terwijl ik zonder Utrogestan allang ongesteld zou zijn geworden.  Het is alsof mn lijf dat spul niet wilt. Herkenbaar?Is er nog hoop?      Groetjes van een mama van een meisje </p><p> </p>

Hoi hoi,

Heb nu 2 weken aan de Utrogestan gezeten. Na 14 dagen een zwangerschapstest gedaan (negatief) en dan moet ik stoppen en wachten op nieuwe ronde. Heb vandaag dus geen utrogestan meer gehad, maar nog wel buikkrampen. Is er een kans dat ik over 2 dagen bijvoorbeeld alsnog positief test? Houd nog steeds hoop, zolang er geen menstruatie aan de gang is....

Hoi

Ik heb wel utrogestan gebruikt, maar nooit buikpijn gehad. Succes hoor.
Nu ook weer begonnen. De 19e een tp

Hier begon vorige maand ook twee weken gebruik van utrogestan. We wilde ook voor tweede kindje gaan. Ik heb eerdere rondes gehad maar naderhand deze keer flink buikpijn gehouden. Net wat je zegt alsof je menstruatie opgang moet komen. Werd ook gek van de gedachte of ik toch niet toch zwanger zou zijn. Nu moet ik zeggen dat ik voor het eerst de 200mg heb gebruikt. Hiervoor had ik de 100mg en dan 3 maal daags 2 capsule. Hopelijk voel je je inmiddels wat beter.

Terug
Bovenaan