Ervaringen utrogestan

<p>hallo allemaal, </p><p> </p><p>ik moet de volgende ronde met utrogestan beginnen. </p><p>Hebben jullie hier ervaring mee, positief of negatief ? </p><p>Werden jullie snel zwanger ? </p><p> </p><p>Alvast bedakt ! </p><p>Groetjes, </p><p>Sylvie</p>
 
Hoi sylvie, ik heb positieve ervaringen met utrogestan.ik was de eerste keer dmv ivf en utrogestan zwanger. Zijn nu bezig voor een tweede met cryo behandeling ook direct zwanger zonder ustrogestan helaas uitgelopen op een miskraam na een kloppend hartje te hebben gezien. Of het toeval is of niet ik weet het niet maar ga de volgende keer het liefst weer met ustrogestan helaas doen ze dat niet bij cryo’s veel geluk 
 
Ze willen nog niet met ifv beginnen. Enkel utrogestan. 14/01 moet ik voor een controle gaan. Alles duurt zo lang he :(  Het zwanger worden lukt wel maar is al 3 keer uitgelopen in een miskraam. Ik hoop echt dat dit zal helpen. 
 
Hopelijk helpt het voor je, blijkbaar blijft het moeilijk bij je zitten en ustrogestan helpt daar goed bij dus wie weet een goede keus. Ivf traject duurt lang en het voor traject ook, hopelijk heb je hier snel succes mee! Ik ga voor je duimen iig.  
 
Terug
Bovenaan