Ervaringen van mama’s to be gezocht!

<p>Hi lieve mama’s (to be),</p><p>Zouden jullie mij kunnen en willen helpen? </p><p>Toen mijn zoontje net geboren was, ben ik mijn blog Hallo lief kleintje begonnen. Zelf had ik veel behoefte om ervaringen en verhalen van andere mama’s te lezen en wilde dit ook graag gaan delen. Mijn ervaringen en mijn verhaal, in de hoop een mama (of meerdere) te helpen enz. Zo deelde ik al persoonlijke verhalen over mijn bevalling, kraamtijd, de keuze om thuisblijfmoeder te worden etc. </p><p>Een tijdje geleden ben ik ook begonnen het verhaal van andere mama’s te delen en ik ben nog op zoek naar mama’s (to be) die dit zouden willen doen. Vragen invullen, of zelf een stuk schrijven, het mag allemaal! Erg mooi en leerzaam om ook het verhaal van zwangere mama’s te mogen delen, want daar hebben we zoveel aan! Zo kunnen we elkaar helpen en dat is iets wat mama’s (to be) vaak wel fijn vinden en kunnen gebruiken (mijn ervaring). </p><p>Welke mama (to be) lijkt het leuk om hieraan mee te werken? Dan kunnen jullie mailen naar ilse@halloliefkleintje.nl :)</p><p>Liefs, Ilse  </p>

Hoi Ilse,
Ik heb wel eens op je blog rond zitten neuzen en net weer gedaan. Ik ben zelf 29 jaar en al 13 jaar samen met mijn vriend en we wonen nu zo'n 6,5 jaar samen. We hebben een dochtertje van 4 jaar en 9 maanden en ik ben op het moment 27 weken in verwachting van onze tweede dochter. Het lijkt me erg leuk om jou te kunnen helpen met een stukje, dus laat maar weten wat je precies wilt hebben.

Hi NiRoFlo, Leuk dat je op mijn blog hebt rondgekeken. Hoop dat je het wat vindt! :) en wat leuk dat je reageert op mijn oproepje. Ik zou het erg leuk vinden als je hieraan mee zou willen werken. Lijkt het je leuk om zelf een stukje te schrijven, of vragen te beantwoorden? Alles mag! Qua vragen: Welke vragen je wilt beantwoorden, mag je zelf kiezen (voorbeelden staan op mijn blog). Wanneer je de vragen wilt beantwoorden dan zou ik graag je e-mailadres ontvangen, zodat ik de vragen kan sturen! :) 
Ik hoor graag van je!
Liefs, Ilse 

Terug
Bovenaan