Ervaringen verwijderen mirena

<p>Hallo,</p><p>Ook wij hebben besloten om voor gezinsuitbreiding te gaan ☺</p><p>11 dgn geleden mirena laten verwijderen.. bloedverlies werd geleidelijk aan meer en is nu zo erg dat het me niet normaal lijkt. </p><p>Huisarts gebeld en morgen een afspraak.</p><p>Hoe zijn jullie ervaringen? </p>

Hoi hoi. Mijn spiraal is 28 augustus verwijderd eigenlijk heb ik 2 dagen gevloeid daarna een dag niet en toen 2 dagen weer wel. En tot nu toe nog geen menstruatie gehad.
Wat jij hebt heb ik zelf niet gehad (heb 2x een spiraal gehad) ik hoop dat het minder wordt voor je en dat de HA wat meer info voor je heeft

Wat balen zeg!
Bij mij 2 dagen na verwijderen wat gevloeid. En daarna 1 cyclus afgewacht, was gelijk op gang en daarna gelijk zwanger. Succes bij de huisarts! 

Thnx voor jullie reactie dames, gelukkig hebben jullie er niet veel last van gehad.
Superjuffie gefeliciteerd met jullie zwangerschap
Feyre, hoop dat jij ook snel een positieve test hebt. Ik wacht maar even af wat de huisarts zegt morgen meer kan ik toch niet doen momenteel.

Hoi!
Bij mij duurde het ruim 4 weken voordat ik mijn 1e ongesteldheid kreeg na het verwijderen van de Mirena. Het was eigenlijk een vrij normale, geen overdreven bloedingen en maar een dag of 4. Ik was binnen 2 maanden zwanger... zo snel kan het gaan ;-)

Huisarts bloed geprikt niet afwijkend. En ongelooflijk maar waar het is helemaal gestopt! 
Maar wel erg fijn... nu afwachten.. allemaal spannend :) 

Peppeltje super dat je zo snel zwanger bent geworden ! Hoever ben je nu? 

Terug
Bovenaan